HomeHelpSearchLoginRegister

Welcome, Guest. Please login or register.
October 25, 2014, 09:15:40 am

Login with username, password and session length
Search

News
Ai vazut o Corsa pe strada si vrei sa-i cunosti proprietarul? Lasa-i un fluturas ClubCorsa. Gasesti aici modelul.

Stats
130858 Posts in 5707 Topics by 5455 Members
Latest Member: kox
+  Club Corsa
|-+  CORSA
| |-+  Corsa C
| | |-+  Diesel (Moderators: haynesden, corsalex)
| | | |-+  Probleme EGR
0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] 2 3 4 Go Down Print
Topic: Probleme EGR  (Read 24957 times)
bluecorsa-PDG
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 51

AG 86 PDG


« on: March 30, 2008, 06:10:30 pm »

Salut, am o corsa 1.3cdti 70cp 2004, si am o problema, dupa ce se incalzeste motorul daca merg la turatie mica cu a 2 , merg constant sub 2500rpm si in frana de motor se aprinde martorul masina cu cheie, masina trage in continuare, dar la Relanti pe loc motorul nu mai merge la fel de rotund, sunt aproape sigur ca am Egr infundat. As vrea sa-i scot Mufa pt ca tr sa mai merg cam 600km pana sa pot sa.l curat, ce se poate intampla, si ce e mai bine sa fac sa o scot sau sa il las asa? Ce parere aveti? Multumesc!
« Last Edit: March 02, 2012, 02:57:59 pm by corsalex » Logged

Opel corsa 1.3 cdti 70cp 5 usi an 2004 43000km albastru deschis AG-86-PDG
ZouZou
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 98



« Reply #1 on: April 04, 2008, 07:06:05 am »

pai ar cam trebui sa il cureti daca ai deja eroare in bord. problema la motoarele noastre e ca e destul de aiurea asezata si foarte greu de ajuns la ea. Se afla inspatele motorului pe undeva pe langa filtrul de motorina. M-am bucurat ca nu m-am apucat sa-l demontez eu ca sigur imi prindeam urechile (a trebuit dat jos filtru de motorina pt a ajunge la el)
Logged

Corsa C 1.3 CDTI
Remap By EDS Motorsports - 95 CP & 220 NM
bluecorsa-PDG
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 51

AG 86 PDG


« Reply #2 on: April 04, 2008, 09:33:20 pm »

Pai yo am mai umblat acolo am dat jos filtru ca am avut furtunul de la Admisie slabit. Maine curat si Egr si Admisie si apoi fac un tutorial, la tine a reusit curatarea ca sunt curios?
Logged

Opel corsa 1.3 cdti 70cp 5 usi an 2004 43000km albastru deschis AG-86-PDG
Thyl
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 83



« Reply #3 on: January 18, 2009, 05:06:41 pm »

noah, am ajuns si eu la problema asta in cele din urma Sad
Cum mergeam eu asha cu a doua cu vreo 3000-3500 de ture si ma pregateam sa schimb intr-a treia. poc! in moare motorul in mers. Am tras pe dreapta, l-am repornit si ce sa vezi? motorul nu mai mergea rotund. Soc si Groaza! Vibratii anormale in motor si in toata masina. Am repornit-o si am turat-o mai tare pe loc 5-6000 rpm si isi mai revenise. Am ajuns acasa cu ea, o opresc si cand dau sa o repornesc. Surpriza, nu mai vrea si pace. Singurul mod de pornire e sa-i dau si un pic de acceleratie (probabil auto-soc-ul e varza).
Am bagat-o pe tester si mi-a zis ca EGR-ul e "offline". Tipu' a scos mufa din egr si a rebagat-o. Totul parea ca a revenit la normal (mers rotund and so on). Dupa nici 5 km de mers, pac! same problem.
Eh, ciudat e ca la corsa mea, egr-ul ala nu e asha de "ascuns" cum spuneti voi ci e chiar in partea dreapta a motorului (a imbracamintii motorului). Cu exceptia trepidatiilor si a problemelor la pornire in rest trage bine iar la turatii mari se comporta bine si nici nu-mi da eroare pe bord.
Intrebarea mea e: EGR-ul asta se poate curata? si daca da, cum? unul nou aveti idee cat costa?...si ce se intampla daca merg cu mufa scoasa? Undecided
Logged

Corsa C Sport 1.4 16V 90 CP (Z14XE)
Driven KM: 93.200 and counting Smiley
Proud to be here! Smiley
Thyl
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 83



« Reply #4 on: January 19, 2009, 11:02:36 pm »

revin cu informatii poate vor fi utile celor care vor avea o problema asemanatoare.
I-am decuplat mufa de la EGR, i-am bagat 20 de l de carrera 100 peste cei 10 L de carrera 95 pe care ii mai avea in rezervor peste care am adaugat un aditiv care cica ar curata injectoarele si galeria de evacuare (costa undeva la 19 lei) si am scos-o pe A2 dar pana sa o scot pe A2 am "pregatit-o" prin oras cu schimbare de viteze la 4500 rpm (am reusit 100 kmph intr-a 3-a  Grin ). M-am dus pana la lehliu si-napoi (aproximativ 130 de km) si nu am coborat-o sub 130 cu maxim de 160 pe segmentul ala bun de dupa fundulea.
Nu mai are nici pe dreaq. Porneste si la cald fara probleme. Toarce motorul ca o pisicuta. Parca mai rotund decat inainte. O sa mai merg un pic cu ea asa fara mufa de la egr pusa sa vad cum se comporta dupa care o sa recuplez mufa sa vad ce se intampla.

Sper sa va fie de ajutor informatiile astea....
Logged

Corsa C Sport 1.4 16V 90 CP (Z14XE)
Driven KM: 93.200 and counting Smiley
Proud to be here! Smiley
haynesden
Moderator
Full Member
*****
Offline Offline

Posts: 177

Outside Manele's Land


« Reply #5 on: January 20, 2009, 07:28:28 pm »

Solutia prezentata de Thyl e frectie la picior de lemn. EGR se demonteaza si se curata, mizeria aia nu pleaca cu motorina mai buna sau aditivi pusi in rezervor.
Logged
if 63 bmw
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 82


« Reply #6 on: January 20, 2009, 09:42:06 pm »

o problema asemanatoare mi s-a intamplat si mie in seara asta!numai k la relanti merge rotund trage bine doar ca p la 40-50 imi da un soc si se aprinde becul cu masina si cheia dupa care merge in continuare foarte bine fuge doar ca ramane becul aprins!daca opresc motorul se stinge dar in mers se aprinde iar!sa fie tot egr-ul?
Logged
if 63 bmw
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 82


« Reply #7 on: January 20, 2009, 09:54:20 pm »

scz am uitat sa specific modelul corsa c din 2004 motor1.3 cdti
Logged
Thyl
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 83



« Reply #8 on: January 21, 2009, 02:58:11 am »

Solutia prezentata de Thyl e frectie la picior de lemn. EGR se demonteaza si se curata, mizeria aia nu pleaca cu motorina mai buna sau aditivi pusi in rezervor.

bai, ce sa zic? azi a mers ca unsa (cu tot cu EGR activ - am recuplat mufa), chiar e mai silentios motorul decat era inainte de problema cu EGR-ul! (sau cel putin asa mi se pare mie). Pleaca la prima cheie si la cald si la rece. Amu' sa vad cand recidiveaza problema. Va tin la curent.
Ma rog, ideea e ca in general mai trebuie "sa-i dai in pasarica" la masina (ca sa-l citez pe cel care a pus testerul pe ea). O data la 500 de km facuti prin oras, baga 20 de L de carrera 100 in rezervor si niste aditivi si iesi in afara bucurestiului. O ocazie buna sa mai vezi muntele sau marea!:))
Logged

Corsa C Sport 1.4 16V 90 CP (Z14XE)
Driven KM: 93.200 and counting Smiley
Proud to be here! Smiley
Cosmin86cos
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 3



« Reply #9 on: September 10, 2009, 04:26:16 pm »

Corsa 1.3 ctdi. Nu tragea cum trbue si se aprindea becul de service.
Problema sa rezolvat prin curatare.
Logged

Opel Corsa c 1.3 CTDI
VW Scirocco 1.4 TSI 160 BHP
Mifares
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 544



« Reply #10 on: September 12, 2009, 07:36:33 pm »

Si totusi, pana la urma, voi cei experimentati, sunteti de acord cu folosirea aditivilor de curatare din comertul socialist???  Undecided
Logged

Corsa-C Elegance, 2001, Silver, 1.7 DTI, Y17DT, 75 de cai frumoshi!
bavarezu_nrg
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 92


« Reply #11 on: September 15, 2009, 10:07:09 pm »

si eu am avut probleme cu egr ,l-am curatat si dupa cateva luni a facut a reaparut problema ( dat in nas in a 2 ) , pana la urma l-am schimbat . asa ca daca aveti eroare de egr sfatul meu este sa cumparati altul nou , de ce ? fiindca ai sa platesti de doua ori manopera la egr plus programarea la mencanic de doua ori , prima data si eu am zis la fel ca multi altii " il curat si rezolv " si nu prea a mers , egr trebuie curatat la un interval regulat ( fiecare cum aprecieaza ) pentru a evita schimbarea lui ,deloc ieftina ,aproximativ 500 ron
Logged

corsa 1,3 cdti
raddanniel
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 3


EGR
« Reply #12 on: November 23, 2009, 05:42:58 pm »

 Buna ziua,
Stie cineva sa-mi explice cum se anuleaza EGR-ul la acest tip de motor?Daca da sa fie cat mai explicit daca se poate.
Problemele sunt urmatoarele:
-de ceva vreme se accelereaza mai greu pana in 2500 ture , cateodata chiar se gatuie in jurul la 2000 de ture, ajunge cu intarziere in 2500 dupa care isi revine puternic probabil si din cauza turbinei.
-in treapta 5 nu mai trece de 3500 ture adica 140km/h, in treapta 3 si 4 se opreste la 4000 ture si merge neregulat(adica parca ar avea scapari de putere intermitente). In treapta 2 am reusit sa o duc spre 5000 ture dar tot cu intermitente.
-acum o luna s-a aprins de cateva ori un martor(masina cu cheie) la cam un minut dupa ce o porneam, chiar si la relanti. La tester a iesit ca ar fi de la bujii si ar fi trebuit sa le schimb. Nu le-am schimbat pt ca dupa tester nu a mai aparut.
Am inteles ca masina merge mai bine fara EGR din cate am citit pe alte forumuri straine, si cum inlocuirea este destul de costisitoare as dori sa-l anulez, daca asta nu implica alte viitoare probleme.
Multumesc
Logged
raddanniel
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 3


« Reply #13 on: November 24, 2009, 05:39:39 pm »

Azi mi-am luat inima in dinti si am scos mufa de la EGR. Minune: masina a prin viata. Merge numai cu aer curat. O singura problema: s-a aprins martorul de la sistemul de evacuare si nu s-a stins nici dupa ce am bagat mufa la loc. Ma gandesc la o resoftare astfel incat sa merg cu mufa scoasa iar cand ajung la itp sa o bag la loc. Ceva sugestii?Huh
Logged
Fialdo
Area moderator
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 1035


Corsa C 1.3 CDTI


WWW
« Reply #14 on: November 24, 2009, 07:49:45 pm »

Curata EGR-ul cu decarbusolv.
EGR-ul are si el rolul lui in amestecul aer-combustibil cu efecte asupra consumului, noxelor eliminate (si implicit a filtrului de particule si a catalizatorului) etc
Logged
Pages: [1] 2 3 4 Go Up Print 
« previous next »
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC