HomeHelpSearchLoginRegister

Welcome, Guest. Please login or register.
December 21, 2014, 04:32:49 am

Login with username, password and session length
Search

News
Acum puteti sa contactati echipa de moderatori/admini pe yahoo messenger la id-ul: clubcorsa_ro .

Stats
131532 Posts in 5714 Topics by 5552 Members
Latest Member: PH77FIK
+  Club Corsa
|-+  CORSA
| |-+  Corsa C (Moderators: haynesden, corsalex)
| | |-+  Se aprinde pe bord simbolul de la baterie
0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2] 3 4 ... 6 Go Down Print
Topic: Se aprinde pe bord simbolul de la baterie  (Read 14273 times)
gigix
Full Member
***
Offline Offline

Posts: 152


B-66-PRY


« Reply #15 on: June 16, 2008, 05:25:11 pm »

Mie imi apare doar P0500. Abs-ul functioneaza si asta m-a pus pe ganduri. Daca nu e bun senzorul presupun ca nu merge nici abs-ul. Am dat jos senzorul,l-am curatat, am dat cu spray contact, a mers o zi si apoi a luat-o razna iar....
Logged

corsa c 1.0- - - - - -old girl
corsa c 1.8 gsi- - - new girl
astra coupe 2.0t- -angry bitch
F.R.Sonic
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 51



« Reply #16 on: December 06, 2008, 11:18:51 pm »

Salut,
Ma alatur si eu cu problema cu ceasurile...la mine se intampla sa-mi "moara" toate ceasurile...stau ca si cum masina e oprita Sad ...dar merge...farurile aprinse ..merge si cd-playeru.... mi-a zis cineva ca se intampla la corse.

Chestia e ca uneori nu porneste masina ...cand pun pe contact unde normal se aprind "toate" ..se aprinde doar masina cu cheita si cea de deasupra (de la evacuare parca e) atat..doar astea si daca incerc sa o pornesc nu face decat sa se screme de parca nu se alimenteaza....daca o las mai mult  timp si pun din nou contactul se aprind toate..se sting..raman doar cele care trebuie si masina cu cheie...care se sting in momentul porniri ..
Pareri pls
Logged
sfinx11
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 12


remus sound


« Reply #17 on: December 22, 2008, 11:14:21 am »

da jos ceasurile de bord si curata cintactele ca s au oxidat da cu un spray de contact. cand nu iti porneste masina incearca sa apesi ceasurile de bord pana is revin toate beculetel. si eu am avut acelesi problema. succes Grin
Logged

corsa c, 2001, Z10XE, 2 usi
flip
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 6



« Reply #18 on: January 27, 2009, 01:01:16 pm »

am o problema cu o corsa 1.3cdti. s-a oprit deodata a aprins toti martori in bord ...i-a stins pe rand, a blocat volanul si nu mai porneste.
stie cineva ce poate  sa aiba? la ce service sa o duc? (G&P)
P.S. initial s-a aprins martorul la baterie si apoi s-a manifestat cum am descris mai sus.
Un ajutor va rog....asap.
Multumesc.
Logged

bogdan
OPEL Corsa C 1.3CDTi 51kW
Fialdo
Area moderator
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 1035


Corsa C 1.3 CDTI


WWW
« Reply #19 on: January 27, 2009, 02:51:17 pm »

Verifica bateria si alternatorul: puntea si relueul de incarcare sau fulia alternatorului.
Eu am patit-o cu fulia (mergea in gol si nu mai invartea rotorul)...


PS: Suna-l pe CATALIN PERICLIE la telefonul 0742432888 poate are timp sa se uite putin la masina. Daca vei avea nevoie sa verifici alternatorul pe stand da-mi un PM si-ti spun unde sa mergi.
« Last Edit: January 27, 2009, 05:25:04 pm by Fialdo » Logged
ibn
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 11



« Reply #20 on: January 27, 2009, 09:57:37 pm »

Eu va propun sa mergeti la un service ca sa puna laptopul cu diagnoza si sa vada erorile aparute. Daca are unknown error (eroare necunoscuta) nu mai porneste de nici o culoare nici trasa. Trebuiesc sterse erorile. Apoi trebuie verificate traseele de la bornele bateriei sa nu aiba contact slab pe undeva. Din patania proprie va spun ca ea merge pe baterie cam 80 km fara lumini dupa care se aprind becurile in bord cind moare tensiunea, apare eroare necunoscuta si gata nu mai porneste nici daca se pune alta baterie. Cu sanatate si bafta tuturor.
Logged
Fialdo
Area moderator
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 1035


Corsa C 1.3 CDTI


WWW
« Reply #21 on: January 29, 2009, 12:18:37 am »

Am patit si eu o chestie din asta. M-a lasat alternatorul in mers (la fel mi s-a aprins cateva secunde martorul cu bateria), s-a trecut pe baterie si am mers ceva cu ea. La repornire nu a mai vrut sa o ia nici in ruptul capului....ma rog in final a fost fulia de la alternator...
La un asemenea simptom tre' sa verifice alternatorul, insa ar fi bine si o diagnoza sa i se faca (Catalin electricianul are un mic tester care poate sterge erorile, dar un laptop ar fi mult mai bun)....
Logged
RealGirl
Full Member
***
Offline Offline

Posts: 108



« Reply #22 on: January 29, 2009, 09:27:29 am »

Eu am avut exact aceleasi simptome: mi-a schimbat mecanicul fulia de la alternator si nu am mai avut probleme de atunci;)
Logged
danny_13b
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 44



« Reply #23 on: May 09, 2009, 07:35:24 am »

salut. ma confrunt si eu cu o problema... ledul de la beterie sta non stop aprins in bord la fel si cel de la abs... masina merge bine , curent are... doar ca uneori se tureaza singura pe la 1000 rpm... mentionez ca e 1.7 dti
Logged

corsca c 1.7 dti 2001
Fialdo
Area moderator
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 1035


Corsa C 1.3 CDTI


WWW
« Reply #24 on: May 09, 2009, 10:00:51 am »

@danny_13b 
Verifica alternatorul si fulia lui, puntea si releul de incarcare si chiar bateria...Apoi fa o diadnoza, vezi ce erori ai si sterge-le...
Martorul ABS poate fi aprins si de la faptul ca nu este suficient curent ca sa lucreze in parametrii normali...

Modul de verificare a unei baterii auto:
1. Se masoara tensiunea pe acumulator fara a porni motorul si fara a avea consumatori (faruri, radio, avarii etc). Tensiunea trebuie sa fie in jur de 12,5 v (dar nu mai putin de 12 v). Se recomanda sa nu se masoare imediat dupa oprirea motorului, ci la cel putin 2 ore dupa oprire, iar daca este sub aceasta valoare trebuie verificata bateria cu un tester la o temperatura de +20*C;
2. Se masoara tensiunea pe acumulator fara a porni motorul si cu consumatori in plus: farurile aprinse, radio pornit, avariile etc. Tensiunea nu trebuie sa scada f mult.
3. la pornire tensiunea la bornele acumulatorului nu trebuie sa scada sub 10V (la o temperatura de +20*C);
4. Se masoara daca bateria are de unde sa se incarce prin pornirea motorului. Tensiunea trebuie sa fie de min 13,8 v (recomandat in jur de 14.4 v). Daca este mai mica decat minimum admis este bine sa verificati sistemul de incarcare (alternator etc).
5. Se opreste motorul, se scoate borna "-" (minus) de la baterie si se leaga in serie ("-" baterie si cablul scos de la acumulator) un amperimetru care sa fie setat pe 10A. Se inchide masina (de la inchidere centralizata sau alarma) si astfel se va masura consumul masinii cand este stationata (parcata). Acest consum nu trebuie sa fie f mare (se recomanda un 0,.... - in functie de tipul consumatorilor).
Logged
danny_13b
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 44



« Reply #25 on: May 11, 2009, 01:50:47 pm »

bateria am masurat-o si e buna ... singura problema e alternatoru mai mult ca sigur ... ce ar putea fi stricat la el ca a picat asa deodata, nush ... ma rog sa nu fie ceva grav
Logged

corsca c 1.7 dti 2001
Fialdo
Area moderator
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 1035


Corsa C 1.3 CDTI


WWW
« Reply #26 on: May 11, 2009, 05:42:11 pm »

Trebuie sa-l scoti si sa-l verifici la un electrician auto bun (eu era sa o patesc cu niste ageamii)...
Probleme posibile la alternator:
- fulia (se roteste in gol in ambele sensuri si nu mai angreneaza rotorul) = se poate inlocui
- releul de incarcare = se poate inlocui
- carbunii consumati = se pot inlocui
- diodele (sunt 4 in total) = se pot inlocui
- ars rotorul sau statorul = se intampla f rar acest lucru la Corsa = se inlocuiesc sau se ia un alternator de la sh (o solutie destul de buna intr-un asemenea caz)

PS. verifica si cureaua care angreneaza alternatorul....
Daca esti din Iasi te pot ajuta cu o indrumare (recomandare) la un meserias in acest domeniu. Amanunte iti dau pe privat.
Rog sa va treceti in profil si localitatea de unde sunteti pt a fi mult mai usor la identificare....
« Last Edit: May 11, 2009, 05:47:30 pm by Fialdo » Logged
danny_13b
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 44



« Reply #27 on: May 13, 2009, 09:59:34 am »

am schimbat ieri diodele la un "meserias" din bloc de la mine (nici nu mai zic ca pt asta am demontat juma de masina), am pus totul la loc si succes l... martorul baterie nu se mai aprindea in bord ... dupa vreo 10 min de mers cu masina .. stupoare... iar s-a aprins ... ma gandesc acuma sa schimb si releul deorece carbunii sunt buni  Huh
Logged

corsca c 1.7 dti 2001
marianalin21
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 32



« Reply #28 on: May 14, 2009, 10:05:06 am »

si eu am problema cu acele din bord, pica la 0 dupa care intr-o secunda doua se ridica la loc, mi s-a natmplat de vreo 2-3 ori intr-un interval de aproape doi ani
Logged

opel corsa c, 2001, z12xe
danny_13b
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 44



« Reply #29 on: June 22, 2009, 10:26:51 am »

salutare... am probleme din nou cu alternatorul Sad mi se aprinde aleatoriu ledul din bord cu bateria si plus de asta imi inchide si deschide tot asa aleatoriu afisajul cu kilometrii parcursi (intr-un cuvant parca da curent in suturi)
Logged

corsca c 1.7 dti 2001
Pages: 1 [2] 3 4 ... 6 Go Up Print 
« previous next »
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC