HomeHelpSearchLoginRegister

Welcome, Guest. Please login or register.
October 23, 2014, 06:45:41 am

Login with username, password and session length
Search

News
Ai vazut o Corsa pe strada si vrei sa-i cunosti proprietarul? Lasa-i un fluturas ClubCorsa. Gasesti aici modelul.

Stats
130845 Posts in 5706 Topics by 5454 Members
Latest Member: clampi corsa c
+  Club Corsa
|-+  CORSA
| |-+  Corsa C
| | |-+  Benzina (Moderators: haynesden, corsalex)
| | | |-+  Distributie motor Z10XE/XEP, Z12XE/XEP, Z14XEP, zgomot de diesel
0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 24 Go Down Print
Topic: Distributie motor Z10XE/XEP, Z12XE/XEP, Z14XEP, zgomot de diesel  (Read 67721 times)
agilu
Full Member
***
Offline Offline

Posts: 106



« Reply #135 on: August 20, 2009, 09:01:48 am »

P0136 P0141 e sonda lambda 2, poate scapi usor ca nu au pus mufa la ea....
P0340 distributie schimbata de mecanic mioritic, aici consecintele pot fi tragice in termen scurt sau mai lung, senzorul pozitie came pica foarte rar la fel si cablajul lui.
Am vazut ca a facut segmentare...Huh...daca ai compresie peste 10-11 nu are sens, aici treaba e cu cintec, nu s-au inlocuit suruburi, nu a folosit cuplu de stringere adecvat (mai mult ca sigur)...deci stai cu un motor in care nu ai baza absolut deloc.

Varianta scurta:
Quote
da masina putin in bot ( ca dacia cand avea gunoaie ) si in urmatoarea secunda se aude o explozie puternica si incepe sa iasa fum gros in spatele meu . Am crezut ca mi-au picat tobele ca asa de tare a bufnit...
cu platforma , se face o constatare externa pt. ca aveam garantie de la opel 2 ani si ..surpriza : gaura de 4 cm in bloc in dreptul pistonului 1 , crapatura vis-a-vis de gaura aia ( p[e partea cealalta a blocului ) + baie de ulei crapata de sus in jos + capacul de biela sarit pe gaura aia si aterizat pe un suport motor .
S-a dispus expertiza si i-am anuntat ca i-am dat in judecata
Imediat m-a sunat un reprezentant al GM Southeast europe
S-au facut poze , s-au luat probe de ulei si s-a constatat ca mecanicii n-au respectat normativele si anume : surubl de la capacul de biela era retezat de la jumate' iar celelat era scos fortat si indoit . Obligatia service-urilor este sa schimbe acele suruburi ori de cate ori intervin asupora lor pt. ca-s de unica folsinta fiind autofiletante si sa stranga suruburile la cupluri prevazute de producator ceea ce nu s-a intamplat


Apropo, pinionul de jos primit nu este identic cu cel original  Wink
Logged
Mate
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 629


IL 83 HAS


« Reply #136 on: August 20, 2009, 02:32:42 pm »

aha.merci mult.incerc s-o fac inainte sa se intample vreo nebunie.cat despre segmentare,era destul de grav.. manca foarte mult ulei si se cunostea si din depuneri Smiley
Logged

andyboy84
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 639


« Reply #137 on: August 21, 2009, 06:58:08 am »

sa te kki pe toti asa zisii meseriasi. in nimeni nu mai poti avea incredere. sa termine repede si sa'ti ia lovelele. mi'e scarba de tara asta plina de paraziti
Logged

corsa c 1.0 ; 58cp
Mate
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 629


IL 83 HAS


« Reply #138 on: August 22, 2009, 07:30:16 pm »

revin. @ agilu : compresia era mica si consuma ulei in prostie,deci segementarea era cu adevarat necesara.despre cuplu suruburilor nu am fost atent daca l-au facut cu cheie speciala(nu stiu exact cum se verfica),de inlocuit nu cred,dar in nici un caz nu am suruburi retezate sau forjate,caci am fost de fata dar nu am fost atent ce suruburi au folosit.ce ar fi de facut acum cu motorul? i-am luat bornele azi noapte si astazi au revenit toate 3 erorile deci P0340 de la senzorul camelor si sonda lambda,plus ca da putin in bot cand o accelerez puternic intr-a 3a si nu mi se pare prea ok,banuiesc eu ca de la sonda i se trage,sau injectoare ceva.. nu stiu exact(am scris si pe alt topic cu Sonda Lambda aici ) astept un sau un sfat te rog pana nu crapa sper.. Merci Smiley
« Last Edit: August 22, 2009, 07:36:20 pm by Mate » Logged

gcom61
Full Member
***
Offline Offline

Posts: 113


Cea din avatar


« Reply #139 on: August 23, 2009, 09:18:48 am »

Verifica in primul rand daca distributia este bine pusa (folosind cale blocaj).Dupa aceea verifica mufele (curata cu spray contacte) ,verifica EGR (curatat +verificat functionarea) si dupa aceea fa-ti probleme referitor la comportarea motorului/senzorilor.
Oricum prioritatea trebuie sa fie neaparat verificarea distributiei!
Logged

CORSA B  X10XE
if 63 bmw
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 82


« Reply #140 on: August 23, 2009, 08:39:05 pm »

stie cineva la motor 1.3 cdti in 16 valve cum se pune la punct distributia?nu are nivi un semn pe pinioane!poate are cineva o schema si vrea sa ma ajute multumesc anticipat
Logged
Alvaro
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 33


« Reply #141 on: August 31, 2009, 10:45:24 pm »

    Sal am o Corsa C 2002 motor 1.0 si am o problema nu pot pleca dupa loc incet ca parca imi da in nas asa ca la incepatori si se aude si un zgomot dar nu stiu sa-l descriu parca un fel de scartait si parca vine de la pedala, la fel si cand bag a 2-a nu face bine cuplul ala si la fel se aude un zgomot gen (cand nu iti intra bine in viteza) dar nu de la schimbator, vine de la pedala de acceleratie. Si inca ceva cand urca sa zicem 1000-1500 turometru se aude si in bord zgomotul ala de plastic precum s-ar chinuii sa prinda viteza. Am fost la service am pus-o pe tester si n-am nici un cod de eroare (asa arata leptopul). Uleiul, toate filtrele sunt schimbate recent iar bujiile acum 3 zile cand am pus-o pe tester. Si am bataia aia la motor aia de la service zic ca trebuie schimbata distributia (e pe lant). Se aude naspa bataia aia e enervanta. Se poate sa aiba legatura cu distributia faza cu pedala? Mai m-ia zis un corsar tot de aici dupa forum ca a patit si el chestia asta si a rezolvat curatand corpul de pedala (am facut si eu acelasi lucru, intradevar si-a mai revenit putin dar tot nu sunt multumit). Sper sa ma ajutati cu privire la acest subiect cine se pricepe. Ms.
Logged
gaby_isro
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 849


Corsa B X10XE Alb


WWW
« Reply #142 on: September 07, 2009, 06:30:04 am »

Gata! Am schimbat-o! ieri am terminat cu domnul Dan Cuciureanu (niste pacatosi Tongue, Doamne iarta! Cheesy) si merge f bine acum, nu se mai aud tzacanelile de la pornire si nici bolboroseala de la taiere contact (astea sunt primele simptome). Acum e oleak mai linitit motorul...nicio eroare in bord...sper sa fie bine.
M-a ajuns 1360 ron cu tot cu pompa de apa. Am scapat cu niste garnituri ca au mers refolosite, de altfel cam cu vreo 80 ron in plus era...
Iata si vreo 3 poze ca nu prea am avut timp de atat frecat cu decarbusolv...
Logged

v4li0
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 413


B 26 WLO


« Reply #143 on: September 07, 2009, 09:55:57 am »

cat a fost manopera?
Logged

Opel Corsa C, 2002, 1.2l / 75 cp, 3 usi, easytronic + Traction Control, AC, ABS, EPS, 4 airbag, CDR 2005, comenzi volan
agilu
Full Member
***
Offline Offline

Posts: 106



« Reply #144 on: September 07, 2009, 10:23:06 am »

Piese 720 lei ca simering era schimbat, pompa de apa (nu era in plan) avea cele 3 garnituri, garnitura capac distributie era noua si nu avea silicon pe ea cum spune GM deci era pacat de ea...economie de 120lei pe un simering si 3 garnituri.
Manopera 400lei inclusiv curatat EGR, pompa apa 240lei.
A avut noroc...surubul de la vibrochen abia era strins, mai mergea asa risca sa crape pinionul si sa faca motorul praf.
Poate cine nu cunoaste spune ca e mult 400lei manopera dar ai ceva ore de munca mizerabila, un milion de suruburi, stai si cureti intr-o putoare de esti aurolac, gasesti piulite de fier pe evacuare care te seaca nu alta, efectiv sunt sudate...

if 63 bmw nu exista semne, trebuie trusa de cale.
Logged
v4li0
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 413


B 26 WLO


« Reply #145 on: September 07, 2009, 10:30:42 am »

sincer, la banii astia ma gandesc destul de serios sa fac un drum pana la iasi. mie doar pt distributie, fara EGR, mi-a cerut 600 lei. oricum, luna asta am comandat piesele, poate pe luna viitoare restul consumabilelor si montajul ...
Logged

Opel Corsa C, 2002, 1.2l / 75 cp, 3 usi, easytronic + Traction Control, AC, ABS, EPS, 4 airbag, CDR 2005, comenzi volan
agilu
Full Member
***
Offline Offline

Posts: 106



« Reply #146 on: September 07, 2009, 01:00:37 pm »

Nu ai fi primul care face o plimbare de 400km...
Daca nu ai toate piesele :
1b   56 36 360 CHAIN, TIMING
1b   56 36 965 RAIL, SLIDE, TIMING CHAIN
1b   56 36 966 RAIL, GUIDE, TIMING CHAIN
1b   56 36 964 RAIL, TENSION, TIMING CHAIN
1b   20 62 506 BOLT, TIMING CHAIN TENSIONER TO CYLINDER BLOCK
1b   56 36 457 TENSIONER, TIMING CHAIN
2b   20 05 626 SCREW, TORX, M6 X 30, TIMING CHAIN TENSIONER TO CYLINDER HEAD
2b   20 05 638 SCREW, TORX, M10 X 55, TIMING SPROCKET TO CAMSHAFT
1b    6 14 986 SCREW, TORX, CRANKSHAFT PULLEY
1b    6 38 287 GASKET, OIL PUMP TO CYLINDER BLOCK
1b    6 38 199 SEAL, RING, OIL PUMP
3b    8 54 900 NUT, HEX., M8, FRONT EXHAUST PIPE TO CATALYST
1b   58 54 988 GARNITURA, CONDUCTA DE EVACUARE CATALIZATOR
1b   13 38 860 ETANSARE, CAPAC TERMOSTAT LA CARCASA POMPEI DE APA
1b   13 34 633 GARNITURA, POMPA DE APA LA CARCASA DE DISTRIBUTIE
1b    6 07 467 GARNITURA, CAPAC LA CHIULASA
1b    6 52 616 GARNITURA, BAIE DE ULEI
nu ai ce cauta in Iasi ca nu fac abureala sau ieftineala, e de preferat sa le ai pe original. Acum nu putem compara pretul de B cu cel din IS...EGR am curatat fara alti bani in plus ca si asa Gabi era terminat de finante cu mecanicii, nu m-a durut mina sa o dau jos si sa-i explic ce si cum se face. Garnitura care spunea el ca am recuperat-o nu e chiar asa, aia saraca era noua de la interventia cu o luna in urma (a scris el istoria), pai daca era perfecta si fara silicon de ce sa-i bag una pe git ? Garniturile de la pompa apa intra in kit dar daca schimbi pompa ele vin cu ea deci la fel de ce sa profiti si sa i le pui inca o data in pret ?
Acum alta chestie care nu a specificat-o Gabi, stai si lucrezi cu mine, deci putoare si haine de scandal, nu faci decit sa cureti citeva capace si sa tii de motor cind e cazul, nu e greu deloc, nu intri sub masina, nu ai ulei in cap "placerea" asta e pentru mine.
De asemenea Gabi a uitat sa spuna corect pretul, mai intra 3L antigel, 3L apa, ulei si filtru, carbusolv (la el) 4L.
Logged
v4li0
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 413


B 26 WLO


« Reply #147 on: September 07, 2009, 02:47:40 pm »

reperele le am notate, sa vedem cand imi vine setul comandat ce am si ce mai trebuie. de consumabile stiam, iar de EGR, la fel, stiu ca nu e mare branza, odata ce a fost dat jos. in fine, tinem legatura, prefer sa cred ca a fost o confuzie, mai ales ca am sunat, la indicatiile primite pe clubopel de la mai multi oameni, la marius. oricum, pana cand am toate cele necesare mai am timp sa ma gandesc incotro apuc. multumesc pentru raspuns!
Logged

Opel Corsa C, 2002, 1.2l / 75 cp, 3 usi, easytronic + Traction Control, AC, ABS, EPS, 4 airbag, CDR 2005, comenzi volan
andyboy84
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 639


« Reply #148 on: September 07, 2009, 04:48:10 pm »

agilu = dancuciureanu de pe club opel? daca da..... va salut. o sa ne auzim in curand Cheesy
Logged

corsa c 1.0 ; 58cp
x3em
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 14



« Reply #149 on: September 26, 2009, 09:24:59 pm »

Am  si aceiasi problema ca si a voastra...am fost la Bosch service mi-a verificat motorul si problema e ca sau uzat patinele intinzatoare (de la lant) de la distributie,pentru ca ele sunt facute din teflon...Patinele nu sunt scumpe in jur de 35 lei una iar cea de a doua  costa in jur de 20 de lei...iar manopera costa in jur de 150 de lei pentru ca desface aproape tot motorul.Cei de la Bosch service m-au asigurat ca nu trebuie sa imi schimb si lantul ca el se schimba defapt la 300.000 de km si ca ma pot circula inca 140.000 de km.Daca stau prea bine cu bani atunci sa imi cumpar si lant.(costa in jur de 190 lei).Plus ca mai sunt 3 pinioane care costa in jur de 200 de lei bucata.Acum faci cum vrei ....poti schimba numai patinele care sunt in jur de 55 de lei ...sau toata distributia care te costa o caruta de bani....BAFTA
Logged
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 24 Go Up Print 
« previous next »
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC