HomeHelpSearchLoginRegister

Welcome, Guest. Please login or register.
April 20, 2014, 06:12:30 am

Login with username, password and session length
Search

News
Special pentru membrii forumului: sticker ClubCorsa. Detalii aici.

Stats
129012 Posts in 5652 Topics by 5178 Members
Latest Member: danadrian
+  Club Corsa
|-+  CORSA
| |-+  Corsa A+B (Moderators: sabin, grinpiss, dj-91-unu)
| | |-+  bec galben cu fulger aprins (de la motor)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2] 3  All Go Down Print
Topic: bec galben cu fulger aprins (de la motor)  (Read 8951 times)
gcom61
Full Member
***
Offline Offline

Posts: 113


Cea din avatar


« Reply #15 on: August 03, 2009, 02:04:38 pm »

Motoarele X10XE si X12XE sunt identice ,singura diferenta fiind ca X12XE are 4 cilindrii ,iar celalalt 3 cilindrii.
La aceste simptome in 80% din cazuri este de vina debitmetrul. Mai raman cele 20% care pot fi date de  blocarea EGR.trotle body,si senzor turatie(cranckshaft).
Logged

CORSA B  X10XE
csc_adi
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 40



« Reply #16 on: July 13, 2010, 08:43:14 pm »

aceasi problema o am si eu ... la 140 in a 5 se aprinde .. sta aprins cam 5 secunde pe urma se stinge.. motoru este cel ecotec 1.4 16v cineva mi-a zis ca paote fi de la uleiul din cutie  sau sonda landa .... ma poate ajuta ..?
Logged

Vand MUzica x14xe
street spirit
alxemanuel
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 393



« Reply #17 on: July 17, 2010, 02:05:18 am »

La corsa mea fulgerul e aprins permanent, nu stiu ce poate avea...
Logged

Opel Corsa B
marius_902002
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 784



« Reply #18 on: July 18, 2010, 12:19:35 am »

hm... o problema? care necesita reparatii? o vizita la reprezentanta poate face minuni Wink)
Logged

tyksorin
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 25



« Reply #19 on: July 21, 2010, 02:33:04 pm »

lasati frate reprezentantele astea ca, cateodata tot degeaba iti iau banii si inca cati.parerea mea e sa te duci la un baiat cu un tester sa fie bun sau renumit cum vreti voi si sa se uite la toate sistemele si sati spuna ce merge bine ce ar trebui schimbat ce ar merge reparat si pe urma iei o decizie iti faci niste calcule la piese una alta si o rezolvi intr-un fel.ca asa de service-uri sunt satul si eu.sa iti ia 80 de ron si dupa 1 saptamana sa strice iar cui iar place?
si am fost frumusel la un mester cu testeru mia luat 50 de ron mia rezolvat problema ba chiar am si un an de cand nu am mai avut probleme si mia aratat si cum merg toate sistemele.da tre sa dai si de omu potrivit.bafta si drumuri bune!ptr alte intrebari mess tyksorin.sal
Logged
LuciBMF
Full Member
***
Offline Offline

Posts: 197


BR 04 BMF


« Reply #20 on: July 21, 2010, 06:36:02 pm »

aceasi problema o am si eu ... la 140 in a 5 se aprinde .. sta aprins cam 5 secunde pe urma se stinge.. motoru este cel ecotec 1.4 16v cineva mi-a zis ca paote fi de la uleiul din cutie  sau sonda landa .... ma poate ajuta ..?


Am avut exact aceeasi problema. Ti se si taie acceleratia? sau merge normal? k dak se taie, inseamna k e debitmetrul de aer 590-650 lei
Logged

Audi A6 C6 2.0tdi S-line 2007 140hp/104kW
(ex)Opel Corsa B 1998 1.0 12v 54hp/40kW
Opel Vectra B 1998 1.7td
Fiat Marea Weekend 1.6 16v
(ex)Dacia 1310
(ex)Dacia 1410
marius_902002
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 784



« Reply #21 on: July 21, 2010, 10:55:21 pm »

tyksorin crezi ca reprezentanta a fost prima mea optiune? Din cauza unui "baiat priceput" a trebuit sa-mi schimb ECU LA MASINA!!!! 1100 pret nou pt ECU! Masina e varza din cauza vizitelor repetate la acelasi service(pe aici nu avem baieti priceputi independenti. is reperati de "cautatorii de talente" si bagati la munca-n service)

Turbo trebuie sa-i mai dau de cap dar sunt 99% sigur (am in minte tot episodul) ca din cauza vizitelor la baietii priceputi nu mai functioneaza cum trebuie. Panoul de la usa soferului varza: lipse surube, manerul nu mai statea, era iesit de-acolo, tweeterul nu mai era conectat, cleme bagate in alte locuri...

Is satul de baieti priceputi. Ai nevoie de cineva specializat Opel ca si cu prima problema si cea mai grava care am avut-o la motor(regulator presiune combustibil) multi imi ziceau ca am piese defecte care nici nu exista pe masina mea Smiley) Vorbeau si ei aiurea

Smiley Mult succes si scuze de offtopic
Logged

adidjs
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 3


« Reply #22 on: July 26, 2010, 02:30:50 pm »

salut.. mie mi s-a aprins becul galben din urmatorul motiv. Am schimbat bateria originala si nu m-am uitat la amperi am pus una mai mare ..si din cauza ca da mai multzi volti se aprinde becul galben.. , cand se aprindea se oprea motorul... am pus o baterie mai mica si nu mai am probleme.
Logged
csc_adi
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 40



« Reply #23 on: July 28, 2010, 11:45:05 pm »

nu mi se taie gazu.. tot merge..:|
Logged

Vand MUzica x14xe
street spirit
cllaudiu87
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 4



« Reply #24 on: November 13, 2010, 05:41:42 pm »

am si eu un corsa din 95 cu motor dce 1,4 poate sa-mi spuna si mie cineva pe unde se afla sonda lambada?
Logged
bv69tzk
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 625



« Reply #25 on: November 15, 2010, 09:18:39 am »

EGR-ul este Smiley 100% la simptomele astea Smiley ..."ce bine e cand le patesti pe toate si stii " Smiley)Cheesy il cureti frumos cum au zis si colegii cu solutie de carburatoare sau benzina simplu... si nu mai ai treaba Smiley ... supapa de egr se infunda de la fumul negru care se depunde acolo ... benzina proasta de romania Smiley... si eu la 2-3 luni din reflex il scot si il curat:Dsu n-am treaba Smiley...
Logged

corsa B , 1995  motor - x12sz , 1.2  ,45 Cp , 3 usi
LuciBMF
Full Member
***
Offline Offline

Posts: 197


BR 04 BMF


« Reply #26 on: November 30, 2010, 08:17:23 pm »

E greu de desfacut? ai putea posta te rog o poza cu un motor de 1.0 si zona pe unde se afla?
Logged

Audi A6 C6 2.0tdi S-line 2007 140hp/104kW
(ex)Opel Corsa B 1998 1.0 12v 54hp/40kW
Opel Vectra B 1998 1.7td
Fiat Marea Weekend 1.6 16v
(ex)Dacia 1310
(ex)Dacia 1410
swing
Full Member
***
Offline Offline

Posts: 174


boom shaka kala son of a gun


« Reply #27 on: December 01, 2010, 12:44:17 am »

E greu de desfacut? ai putea posta te rog o poza cu un motor de 1.0 si zona pe unde se afla?

daca te uiti la posturile mele, vei gasi ceea ce cauti. multa bafta
Logged

x12sz - they laugh at me 'cause i'm different, i laugh at them 'cause they're all the same
HASAN_CLAUDIU
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 46


SWYNG 94 X12SZ


« Reply #28 on: December 09, 2010, 04:31:01 pm »

Sal corsari,am sa va spun de la ce m-i se aprindea mie becul cu fulger
Ca simtome: alarma urla de nebuna,casetofon care se aprinde si se stinge singur,nu porneste de fiecare data,si de la gropile din asfalt se aprindea becul,semnalizare nefunctionala
Am ajuns la electrician si dupa doua ore de stat pe sub bord a ajuns la baterie si surpriza cea mare afost sa observe ca masa de la baterie la caroserie era ruginita si deabia se mai tinea (amplasarea prost gandita linga scurgerea pentru apa buba mare la corsa si bateria la fel)
 Dupa ce a pus masa intr-un loc nou problema s-a rezolvat nu se mai aprinde martorul.
 Sper si la voi sa fie la fel de simplu,Sal  Cheesy
Logged
lucicorsa
Full Member
***
Offline Offline

Posts: 112


Corsa B Sport 1.4,16V,90CP X14XE


« Reply #29 on: January 02, 2011, 12:24:13 pm »

Eu am pe corsa mea motorul X14XE.Daca vreau sa curat ERG-ul trebuie sa dau garnitura de chiuloasa cu totul jos ca sa ajung la el,altfel nici o sansa.
Logged
Pages: 1 [2] 3  All Go Up Print 
« previous next »
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC