HomeHelpSearchLoginRegister

Welcome, Guest. Please login or register.
October 22, 2014, 07:47:14 am

Login with username, password and session length
Search

News
Ai vazut o Corsa pe strada si vrei sa-i cunosti proprietarul? Lasa-i un fluturas ClubCorsa. Gasesti aici modelul.

Stats
130841 Posts in 5706 Topics by 5453 Members
Latest Member: Spyder23
+  Club Corsa
|-+  CORSA
| |-+  Corsa C (Moderators: haynesden, corsalex)
| | |-+  Caut un OM Priceput !!
0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 2 [All] Go Down Print
Topic: Caut un OM Priceput !!  (Read 9564 times)
dr_dumi
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 33



« on: August 06, 2007, 03:36:37 am »

Salutare Forumisti, am dat din greseala peste forumul asta, imi pare rau ca nu v-am gasit mai devreme!

Problema sta in felul urmator - si va zic inca de pe acum - cei de la Opel nu si-au dat seama!!!

Este vorba despre Elicopterul ala galben din Bord, mi se aprinde intr-una si dupa ce se aprinde, masina merge in 3 timpi, tremura, pierd din putere si se aude pac,pac,pac de parca as avea salupa nu masina Cheesy
Asta se intampla mai de fiecare data cand o calc un pic mai mult... nu ca ar avea ea cinestie ce vlaga in ea dar mi-au spus si alti conducatori de Corsa C ca masina mea e fara pic de vlaga in ea.

Asadar fusei la Opel cu ea sa ii intreb care ar fi problema: ei au pus tester-ul pe ea si rezultatul a fost ceva de genu ca"injectorul nu mai stiu care, emite noxe".. buuun. Mi-au zis ca domne ai o pb cu unul din injectoare si va costa cam 800 de euro sa vi le schimbam pe toate 4. Am trimis comanda in Germania sa mi se aduca 4 injectoare noi (separat de opel, am considerat ca sunt prea scumpi ei), le-am schimbat, am mers cam o saptamana ceva mai bine si apoi a revenit problema. Deci nu e de la injectoare - 400 de euroi aruncati pe fereastra, gratie cunoscatorilor de la Opel.
Am zis ca nu ma mai sfatui cu astia de la opel ca sunt de 2 bani. Am mers la un alt service care aveau tester, aceiasi eroare cu emiterea de noxe, am curatat injectoarele - nici un rezultat!
Baietii de acolo au zis ca daca nu e de la injectoare atunci ar putea fii de la bujii. Am schimbat si bujiile! Nici de la asta nu a fost.
Mai departe am aflat ca poate e de la Bobina de Inductie sau de la Sonda Lambda; ei bine aici nu mai am continuat pt ca am dat de niste scoruri pt care nu prea se merita riscul: vreo 12 mil bobina si vreo cateva mii sonda aia. Asa ca m-am resemnat, merg cu ea asa cum merge (prost de altfel), si continui sa sper la vreo minune, poate se reface de la sine Tongue

Pe clubopel nu am gasit nici un "destept" care sa vina cu vreo solutie, ma gandeam ca poate aici, acest forum avand o specificacitate mai mare fata de Opel Corsa poate ca mai exista vreo persoana care sa fii intalnit aceste simptome si care intr-un fel sau altul le-a dat de cap.
V-as ramane tare recunoscator daca ati avea un sfat in legatura cu aceasta problema, as vrea sa o rezolv, chiar daca pot sa ajung la 177 Km/h cu masina pe autostrada, ar fi fain daca la volan m-as simti ca intr-o corsa si nu ca intr-o barca cu motor.
Va Multumesc
Logged

Corsa 1.2   Z12XE  2001

0765.46.56.36
mihai
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 396


« Reply #1 on: August 06, 2007, 07:17:47 am »

Dan Cuciureanu de pe forumul acela se pricepe foarte bine la motoarele astea. El are o Agila, insa este vorba despre acelasi motor.

N-am idee ce poate fi. Nici nu ma pricep foarte bine, si nu e chiar usor de dat un pronostic. Catalizatorul, dar, totusi... Valva EGR (daca nu ma insel, la Z12XE exista). Nu stiu ce sa spun. Sfatul meu e sa-i expui problema lui Dan. Nu il cunosc prea bine, insa am observat ca este o enciclopedie umana cand vine vorba de motoarele astea de pe Corsa (1L si 1.2L).

dancuciureanu (arond) yahoo (dot) com

Daca il contactezi, da o strigare cu rezultatul.
« Last Edit: August 06, 2007, 07:19:54 am by mihai » Logged
orinoco
Full Member
***
Offline Offline

Posts: 238



« Reply #2 on: August 06, 2007, 09:53:01 am »

ce cod de eroare ti-a dat pe tester.??
Logged

Opel Corsa 1.3 CDTI 2004 Z13DT
dr_dumi
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 33



« Reply #3 on: August 06, 2007, 01:17:08 pm »

exact codul nu il mai stiu exact... era vorba ca un injector emitea noxe, numarul erorii nu il mai stiu.
Voi incerca sa iau legatura cu Dan, mersi pt advice!
Logged

Corsa 1.2   Z12XE  2001

0765.46.56.36
C1pendule
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 55



« Reply #4 on: August 28, 2007, 12:48:39 am »

Asa face si a mea,dar la mine o mica problema,am saxofonul fisurat chiar langa sonda lamda...eu macar stiu de unde e...sper...ca inca nu i-am schimbat galeria de evacuare. Toti prietenii mi-au zis ca sonda lamda ar fii de vina pentru sunetul de barcutza,sa explic de ce?...habar nu am ca nu  le am cu mecanica.  Smiley  .Dar daca aflii ceva...nu ne uita si posteaza.  Grin
Logged

Corsa C 1.0L 60Cp 2002
dr_dumi
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 33



« Reply #5 on: September 05, 2007, 12:51:53 am »

back fromn hollydays, daca aflu ceva iti spun!!
Logged

Corsa 1.2   Z12XE  2001

0765.46.56.36
C1pendule
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 55



« Reply #6 on: September 06, 2007, 02:18:03 am »

Eu mi-am rezolvat problema cu sunetul de barcutza.Dupa cum spuneam...aveam saxofonul spart -  300E de la dezmembrari...am schimbat uleiul - 130RON (5W40) + filtrul de ulei - 30RON... si shimbat bujiile - 3x20RON(NGK).
Rezultatul...abia acuma am si eu masinutza.  Grin
Logged

Corsa C 1.0L 60Cp 2002
dr_dumi
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 33



« Reply #7 on: September 06, 2007, 03:49:15 pm »

care este saxofonul?? eu tind sa cred ca este de la catalizator/sonda lambda, desi nu as vrea pt ca mi se pare c, costa o caruta de bani sa le schimbi pe alea...
Logged

Corsa 1.2   Z12XE  2001

0765.46.56.36
Edi
Enjoy... Corsa Enjoy
Global Moderator
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 1569


B-65-CUD


« Reply #8 on: September 06, 2007, 03:57:41 pm »

Saxofonul este bucata din evacuare care vine fix dupa blocul motor, care colecteaza gazele de la pistoane (4 tevi se unesc intr-una singura). In limbajul mai nou am aflat ca se mai cheama si "sherpishori". Smiley (corectati-ma daca gresesc)
Logged

C1pendule
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 55



« Reply #9 on: September 07, 2007, 03:23:42 am »

Asta cu "sherpishori" nu o stiam  Cheesy ...da tot ce e posibil.Dumy!..daca e sa fie la ce te gandesti tu...catalizatorul sau sonda lambda e cam nasol.Catalizatorul vine sudat de saxofon...deci este aceeasi piesa care am schimbat-o si eu,iar daca e sonda lambda e de bine ca s-ar putea sa o mai am eu pe aia pe care am schimbat-o odata cu tot ansamblul.Poate gasesti un mecanic cu "ureche" pentru opel.  Wink
Logged

Corsa C 1.0L 60Cp 2002
dr_dumi
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 33



« Reply #10 on: September 08, 2007, 06:16:14 pm »

treaba e ca  nu se stie unde e problema, deci cred ca cel mai bine ar fi sa o iau prin excludere... asta bineinteles daca gasesc un Corsar, care sa fie de acord sa imi imprumete cateva piese de-ale lui... sa vad daca face la fel sau nu, altfel nu vad cum as putea rezolva problema.. pe tester zice intr-adevar ceva legat de "aprindere incompleta / se emit noxe" insa eu unul nu ma pricep sa fac legatura acestor erori cu piesa/piesele in cauza  Sad
Logged

Corsa 1.2   Z12XE  2001

0765.46.56.36
maRR1
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 43


« Reply #11 on: October 04, 2007, 08:42:58 am »

salutare...mi am luat o Corsa din 2001 motor 1,2..aceeasi problema am avut o si eu..bec in bord aprins(chek) iar dimineata la rece motorul mergea in 3 timp de 7-10 sec dupa care isi revenea la normal..dupa mai multe testere puse pe ea am ajuns la un baiat destept care a gasit buba fara probleme...am chemat un prieten cu o corsa ca asta a mea si a facut cateva schimburi de piese si a rezultat:
-pornire in 3 la rece...debitmetru de aer care trebuie schimbat...4oo ron fara tva
-bec aprins in bord...sonda landa(a doua)...430 ron
Trebuie sa le iau zilele astea si...sper sa fie OK.
Logged
duke4trance
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 18



« Reply #12 on: November 30, 2007, 10:58:03 pm »

mai exact ... ce vretzi sa spunetzi cu motor in 3 timpi ?! caci , si eu dimineatza cand o pornesc parca ar fi mult mai turat motorul ... sau ceva de genul asta ( nu prea stiu sa explic caci am masina de 3 luni ) , dar dupa 5 secunde scade brusc zgomotul sau turatzia sau ce mama dreaq o fi asta . putetzi sa-mi explicatzi shi mie va rog ce reprezinta ?
Logged

Corsa C 1.2 16v.

Addict3D 2 TrANcE !
Renu'
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 2152


1.3 DIESEL 90HP 5 usi ENJOY


« Reply #13 on: November 30, 2007, 11:56:25 pm »

duke  :  dimineata, cand pornesti motoru, frig fiind afara (temperaturi in jurul a 0 grade C ), masina calculeaza cata motorina/benzina are nevoie sa functioneze in standarde normale, pana se incalzeste.Masinile au ceea ce se numeste soc automat (adica se calculeaza turatia la relanti, astfel incat sa nu se opreasca motoru).De aceea, dimineata ai motorul in turatii de 1000 rpm, ca apoi dupa cateva blocuri/5-10 minute sa scada la 900 850 800....
Este o treaba desteapta deoarece ai eficacitate maxima (iti merge "rotund"(imi place expresia, n-are treaba in context Tongue ),cu consum cel mai optim : adica iti sta la cea mai mica turatie pe care o poate avea, fara sa se opreasca motoru.
Logged

Opel Corsa D Z13DTH,Enjoy + Xenon 35W 6000K + leduri pozitie + leduri numar + becuri cromate semnalizare fata +stalpi negrii + Jante 16 + folie Llumar + chiptuning 350 cai           Just kiddin' !
duke4trance
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 18



« Reply #14 on: December 01, 2007, 08:36:28 am »

duke  :  dimineata, cand pornesti motoru, frig fiind afara (temperaturi in jurul a 0 grade C ), masina calculeaza cata motorina/benzina are nevoie sa functioneze in standarde normale, pana se incalzeste.Masinile au ceea ce se numeste soc automat (adica se calculeaza turatia la relanti, astfel incat sa nu se opreasca motoru).De aceea, dimineata ai motorul in turatii de 1000 rpm, ca apoi dupa cateva blocuri/5-10 minute sa scada la 900 850 800....
Este o treaba desteapta deoarece ai eficacitate maxima (iti merge "rotund"(imi place expresia, n-are treaba in context Tongue ),cu consum cel mai optim : adica iti sta la cea mai mica turatie pe care o poate avea, fara sa se opreasca motoru.

10x  Wink . chiar eram nelinistit cu kestia asta ...
Logged

Corsa C 1.2 16v.

Addict3D 2 TrANcE !
strutzzy
Administrator
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 2935


80.000km din 12.01.2008


WWW
« Reply #15 on: December 01, 2007, 11:21:15 am »

Expresia "motor in 3 timpi" este gresita, nu exista motor care functioneaza in 3 timpi. Expresia asta se foloseste pentru a descrie un mers neregulat al unui motor in 4 cilindri (trepidatii, lipsa putere).
Corect e sa spui despre un motor in 4 cilindri (pistoane) care trepideaza (are mers neregulat, cu alte cuvinte nu merge "rotund" cum spunea Renu) ca "merge in 3 pistoane".
Logged

Renu'
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 2152


1.3 DIESEL 90HP 5 usi ENJOY


« Reply #16 on: December 01, 2007, 01:53:11 pm »

Mazda RX8 are motor rotativ (1.2 parca sau 1.3 nusu sigur ) in 3 timpi  : are admisie, in compresie se face explozia propriu-zisa, si evacuare. Arata ca un semn din acela de la firma ADIDAS, bagat intr-un cilindru.Sper ca nu am gresit,daca am gresit, INLAITAN  me ! Tongue
Prin semnul de la adidas, ma refer la cel de pe treninguri  (adica "triunghiul" ala shlefuit in coltzuri,).
« Last Edit: December 01, 2007, 02:02:52 pm by Reinhardt » Logged

Opel Corsa D Z13DTH,Enjoy + Xenon 35W 6000K + leduri pozitie + leduri numar + becuri cromate semnalizare fata +stalpi negrii + Jante 16 + folie Llumar + chiptuning 350 cai           Just kiddin' !
strutzzy
Administrator
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 2935


80.000km din 12.01.2008


WWW
« Reply #17 on: December 01, 2007, 04:07:07 pm »

Te referi la motorul Wankel. Dar si el e tot in 4 timpi  Wink.
Logged

Renu'
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 2152


1.3 DIESEL 90HP 5 usi ENJOY


« Reply #18 on: December 01, 2007, 04:38:40 pm »

E cam ciudat timpu ala al 2-lea...ca practic face la fel rotatia,numai ca ei arata acolo ca e in 4 timpi, cu toate ca, compresia are loc pe tot parcursul cursei din dreapta (laterale), si explozia are loc IN TIMPUL compresiei, la sfarsit,ca sa fie eficacitatea maxima.. Si  consuma enorm si e mai putin performant...deci DEGEABA !A fost facut doar asa sa se vada ca se poate face si altfel decat 4 in linie Smiley)
Logged

Opel Corsa D Z13DTH,Enjoy + Xenon 35W 6000K + leduri pozitie + leduri numar + becuri cromate semnalizare fata +stalpi negrii + Jante 16 + folie Llumar + chiptuning 350 cai           Just kiddin' !
dr_dumi
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 33



« Reply #19 on: December 05, 2007, 12:32:20 am »

Cred ca a venit vremea sa o pun din nou pe tester, poate imi recomanda si mie cineva de pe aici un tester bun, in nici un caz de la Opel!! Sunt patit cu incompetentii aia si nu mai vreau sa am de-aface cu ei... poate imi repar si eu candva masina.
Multam
Logged

Corsa 1.2   Z12XE  2001

0765.46.56.36
diablo_parazitii
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 42



« Reply #20 on: December 13, 2007, 08:24:17 pm »

am aceeasi problema si yo,tremura da mie rusine sa iau pe cineva cu mine in dreapta ca zice ca am dacie 1310,si becu ala chek cu elicopteru ala cineva mi-a zis ca e de la injectie ba de la emisii,faza e ca becu e aprins de vreo cateva luni bune si nu din cauza aia imi tremura ca si inainte sa se aprinda ala imi tremura,da stiu de cand am inceput sa se aprinda,eram la un semafor m-am enervat pe un dobitoc si am accelerato pana la 6 mii de ture si de atunci a inceput sa se aprinda cand porneam motoru statea cateva min se stingea ,e de cateva luni nu se mai stinge deloc,asa acuma mi se aprinde becu rosu de la ulei,se aprinde numai cand e la relantiv cand ii dau aceleratie se stinge,e a doua sonda de ulei care o schimb,nusht dc se strica asa de repede am schibato ultima oara acuma cateva luni,a fost ok nu sa mai aprins acuma a luato din nou.Asa,cu tremuratu nusht ce sa ii fac,as curata injectoru da nu cred ca e de la ala,as schimba bujiile ca mie ca e una arsa,da faza e ca ea tremura rau cand o acelerez mai tare,daca merg cu ea normal schimb de viteze numai la 2000 2500 e ok e cum am schimbat peste 3000 3500 tremura si mai rau atunci,nusht care e faza,poate stie cineva sa imi explice si mie care e faza,opelu meu e B din 99 si are acelasi motor ca la corsa C ,ecotec monopunct de 1000 pe benzina.
Logged

Corsa B/1.0i 12V/48CP/Alb ,Corsica
Mate
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 629


IL 83 HAS


« Reply #21 on: February 02, 2008, 09:49:36 pm »

E cam ciudat timpu ala al 2-lea...ca practic face la fel rotatia,numai ca ei arata acolo ca e in 4 timpi, cu toate ca, compresia are loc pe tot parcursul cursei din dreapta (laterale), si explozia are loc IN TIMPUL compresiei, la sfarsit,ca sa fie eficacitatea maxima.. Si  consuma enorm si e mai putin performant...deci DEGEABA !A fost facut doar asa sa se vada ca se poate face si altfel decat 4 in linie Smiley)

uita-te atent pe wikipedia sa vezi ca "Ignition" nu e aceeasi cu "Compression".face 1 tur pentru admisie si compresie si unul pentru ardere si evacuare.de aici si turatia mare.am citit undeva ca RX-8-ul face si 9000 turatii.si sunt mai multe masini care folosesc acest motor.
Logged

mateotl
Full Member
***
Offline Offline

Posts: 210



« Reply #22 on: November 28, 2008, 06:45:11 pm »

salut!am gasit sonda lamda super ieftina Wink....170 ron...e universala si poate fi adaptata la mufa vechii sonde...asa spun ei????e adevarat?chiar se poate???dc stie cineva?site-ul e  http://www.autoconsultonline.ro/piesa/sonda-lambda-universala-cu-4-fire-bosal/382
Logged

Opel Corsa C,an 2002,1000cmc
Renu'
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 2152


1.3 DIESEL 90HP 5 usi ENJOY


« Reply #23 on: November 28, 2008, 10:39:17 pm »

,eram la un semafor m-am enervat pe un dobitoc si am accelerato pana la 6 mii de ture

Si ai demonstrat ceva ?Parerea mea ca ti-ai facut doar rau singur..
Logged

Opel Corsa D Z13DTH,Enjoy + Xenon 35W 6000K + leduri pozitie + leduri numar + becuri cromate semnalizare fata +stalpi negrii + Jante 16 + folie Llumar + chiptuning 350 cai           Just kiddin' !
aTom-corsa
Full Member
***
Offline Offline

Posts: 147


« Reply #24 on: December 09, 2009, 07:48:47 pm »

uite aici.. schimba benzina. incearca sa bagi 99+ sau chiar 100 macar 15-20 litri. cumpara un flacon de curatat injectoare sau ceva Booster si baga in rezervor. Mie mi sa aprins de cateva ori dar cred ca o fi fost ceva mizerii prin benzina dar dupa 2 min mi se stingea.
Incearca asa si daca nici asa nu merge chiar nu stiu ce poate avea.
bagi aia 20 litri de benzina bagi lichidu de curatat injectoare mergi acasa o lasi putin pornita sa se incalzeasca si fa cateva ture, daca nu tie mila de ea tureazo linitit pana in 4000-4500.
Logged

Opel corsa D 1.3 90 CP 3 usi.
Issyss
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 9


Corsa C, 2001, Y17DT


« Reply #25 on: February 22, 2010, 10:54:24 pm »

Cred ca a venit vremea sa o pun din nou pe tester, poate imi recomanda si mie cineva de pe aici un tester bun, in nici un caz de la Opel!! Sunt patit cu incompetentii aia si nu mai vreau sa am de-aface cu ei... poate imi repar si eu candva masina.
Multam
Daca vrei un om priceput, incearca aici: www.ecu.ro. M-a salvat la timp de a sparge aiurea vreo 7500 lei pe o pompa de injectie care nu trebuia schimbata decat in viziunea celor de la reprezentanta! Si ar mai fi un nenea in Otopeni.  Wink
Logged

Nimeni nu s-a nascut invatat
Pages: 1 2 [All] Go Up Print 
« previous next »
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC