Author Topic: Diagnoza, interfata si coduri eroare; citire si rezolvare  (Read 333550 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Bogan12

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
  • Corsa 2004 1.2 75 Cp
Re: Diagnoza, interfata si coduri eroare; citire si rezolvare
« Reply #840 on: November 26, 2015, 01:28:25 pm »
http://sendvid.com/yid0pd9z
Ma poate ajuta cineva cu citirea acestui cod. Facut cu testul agrafa

Offline catastefan

  • Newbie
  • *
  • Posts: 32
Re: Diagnoza, interfata si coduri eroare; citire si rezolvare
« Reply #841 on: November 26, 2015, 06:41:41 pm »
P1616   P1614   P1615

Desfa instrumentele si curata mufa lor cu spray contacte electrice ( fara ulei )

Offline Bogan12

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
  • Corsa 2004 1.2 75 Cp
Re: Diagnoza, interfata si coduri eroare; citire si rezolvare
« Reply #842 on: November 26, 2015, 08:09:36 pm »
Ce mai exact sa desfac ca nu stiu unde zici

Offline catastefan

  • Newbie
  • *
  • Posts: 32
Re: Diagnoza, interfata si coduri eroare; citire si rezolvare
« Reply #843 on: November 27, 2015, 04:48:44 pm »
Instrumentele sunt chiar in fata ta..... turometru, vitezometru....etc.
Tot ansamblul ala.

Offline alin.ionescu

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
Re: Diagnoza, interfata si coduri eroare; citire si rezolvare
« Reply #844 on: December 01, 2015, 12:34:34 pm »
postul e cam vechi, dar o sa ofer o opinie de "exploatator" de Mig-uri care sint intesate de senzori si coduri de eroare, poate cineva mai are nevoie sa vada lucurile si in alt mod.
in primul rind trebuie acceptat ca o masina rulata in Romania nu va mai fi la fel ca in afara, iar cauzele merg de la starea drumurilor pina la calitatea carburantului.
in al doilea rind, un senzor este o piesa care se poate, ea insasi, defecta. dar un cod de eroare aferent, sa zicem, sondei lambda nu inseamna ca, asa cum "meseriasi" cu testere decid, sonda e defecta. recomand cu caldura sa se citeasca explicatia erorii de pe tester care va va da o idee de inceput a carei explicatie o puteti cauta pe net. din acest punct de vedere, a vedea eroarea se poate face si prin testul pedalelor sau agrafei, mai ales daca sinteti in calatorie, dupa care va puteti raporta la lista tiparita a erorilor ce o puteti descarca online si-o tineti permanent la voi si astfel veti avea o idee cit de grav e.
primul lucru este, asa cum facem si noi la avioane, verificarea senzorului si din moment ce prima sonda lambda e una destul de importanta in functionarea motorului si multe din erorile "usoare" se raporteaza la ea, o verificam (chiar si cu multimetrul digital). se vira doua fire subtiri in mufa mama, se conecteaza la multimetru, se porneste motorul iar valorile trebuie sa se schimbe rapid intre 100 mV si 900 mV. daca valorile sint in interval iar schimbarea lor se face intr-o clipita, sansele sint ca sonda sa n-aiba nimic. pe tester apare la "corectie amestec" - "sarac/bogat", cu "bogat" la accelerare. in acelasi timp, este recomandat sa se mai curete si sonda aia pe dinauntru macar o data pe an; personal am bagat-o pe-a mea in detartrant, am lasat-o acolo minim o ora, am "limpezit-o" cu diluant, uscat-o si merge ok. prima sonda este un senzor destul de important in functionarea motorului.

acuma, eroarea P0170 inseamna corectie amestec defectuoasa. aici s-au enumerat cauzele mari, dar nu toate. pe linga alea, ECU iti arata eroarea si daca ai senzorul de temperatura lichid racire sau circuitul lui defect, sau ai bobina de inductie obosita. asta inseamna ca scinteia pe unul sau mai multi cilindri nu exista sau se pierde. pentru asta sugerez sa desfaceti bobina, sa trageti pipele de cauciuc afara si sa studiati atent ebonita. ea are rol de izolator si daca veti descoperi crapaturi care slabesc scinteia, fie si fine, ar putea fi o cauza a erorii. ECU are o eroare pentru "misfire" (adica un fel de "scinteie ratata"), dar nu detecteaza orice scinteie slaba. luati o rasina izolatoare rezistenta la temperatura si umpleti crapatura; daca ea este mai mare, procedati ca la capacul de la delco-ul de Dacie: dati doua gauri putin adinci(1-2 mm) ca sa opriti crapatura, largiti-o delicat, umpleti cu rasina si lasati-o sa se intareasca inainte de montare. cineva a facut un post explicativ mai detaliat pe unul din forumurile opel, il,gasiti la cautare. alternativa e o alta bobina, deci bani.

a nu se ignora si celelalte cauze enumerate in mesajele anterioare:
-aer fals
-incalzirea sondei defectuoasa(masurati circuitul rezistorului sondei pe firele albe)
-injectoare infundate
-galerie evacuare crapata
-presiunea in rampa de benzina mica (minim 3,6 bar)
-scurgeri de carburant
-debitmetru defect sau elementul sensibil murdar (valorile lui, pe tester, intre 25-35 kg/h aer); se poate curata cu spray de contacte special sau aplicam alcool izopropilic dupa pulverizare spray si se usuca bine inainte de montare.
-egr incarcat
am spus toate astea din experienta personala si profesionala. nu inseamna ca toate erorile 0170 au aceleasi cauze (poate sint si altele) sau ca remediile folosite vor avea acelasi efect. insa conceptia motoarelor de azi e alta fata de asteptarile noastre romanesti, iar daca toate sistemele nu sint strict in parametrii calculati, vor exista erori si n-o sa aveti liniste. daca am repetat informatii, imi cer scuze. succes!

Offline corsa4ever

  • Newbie
  • *
  • Posts: 3
Re: Diagnoza, interfata si coduri eroare; citire si rezolvare
« Reply #845 on: December 21, 2015, 06:07:27 am »
la testul cu agrafa am o eroare p0205.
Daca incerc sa pornesc masina dupa vre-o 5 ore, nu porneste imi licare becul la check-engine in bord si celalalt cu cheia, cu cablurile porneste instant si daca o las 5 minute cu motorul pornit si dupa o opresc, porneste ,


Daca pun contactul imi palpaie becurile si se misca clapeta de accelaratie , e posibil ca un releu sa nu functioneze?

Bateria e noua , electromotorul schimbat , senzorul de la arborele cotit schimbat


Offline BlueSoul

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 79
  • Corsa...my first car since 26.01.2008
Re: Diagnoza, interfata si coduri eroare; citire si rezolvare
« Reply #846 on: December 28, 2019, 09:47:42 am »
S-a rezolvat problema sau s-a vāndut masina?