Author Topic: obturare/anulare EGR  (Read 37341 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline swing

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 169
  • boom shaka kala son of a gun
Re: obturare/anulare EGR
« Reply #15 on: September 21, 2010, 08:38:29 pm »
   In foto de mai jos aveti schema traseului de benzina si componentele:

   -la pct. 2 avem regulatorul de presiune a combustibilului
   -la pct. 19 avem EGR

   schemele difera in functie de motor, de aceea se pot face confuzii. cea din imagine corespunde x12sz.
x12sz - they laugh at me 'cause i'm different, i laugh at them 'cause they're all the same

Offline bv69tzk

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 556
Re: obturare/anulare EGR
« Reply #16 on: September 22, 2010, 11:09:42 pm »
"swing" uite am facut si eu cum ai facut tu cu tablita acolo sa blochez EGR-ul.. intradevar altfel merge masina ... dar intrebare oare nu este problema ca e astupat ala..sti sunt 2 gaurele... oare nu era printr-o parte sa intre noxele si pe cealalta sa iasa? ca asa nu mai misca nimic acolo:-?... is blocate ambele cu saiba aia asa...
corsa B , 1995  motor - x12sz , 1.2  ,45 Cp , 3 usi

Offline swing

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 169
  • boom shaka kala son of a gun
Re: obturare/anulare EGR
« Reply #17 on: September 22, 2010, 11:48:04 pm »
"swing" uite am facut si eu cum ai facut tu cu tablita acolo sa blochez EGR-ul.. intradevar altfel merge masina ... dar intrebare oare nu este problema ca e astupat ala..sti sunt 2 gaurele... oare nu era printr-o parte sa intre noxele si pe cealalta sa iasa? ca asa nu mai misca nimic acolo:-?... is blocate ambele cu saiba aia asa...

   sa-ti explic: EGR introduce practic un procent de gaze de esapament nefiltrate in galeria de admisie, subliniez, un procent, de acolo si depunerile din galeria de admisie.deci se ia o parte din gazele arse deja (sarace in oxigen), din teava de esapamant, si se amesteca cu aerul curat plin de oxigen.de multe ori amestecul e chiar si 50-50 % , deci limiteaza puterea maxima a motorului .nu ai de ce sa iti faci probleme. egr e o chestiune de protectie a mediului, nu de performante sau fiabilitate
x12sz - they laugh at me 'cause i'm different, i laugh at them 'cause they're all the same

Offline alxemanuel

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 234
Re: obturare/anulare EGR
« Reply #18 on: September 23, 2010, 02:07:17 am »
modelul meu are egr?
Opel Corsa B

Offline bv69tzk

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 556
Re: obturare/anulare EGR
« Reply #19 on: September 23, 2010, 09:14:51 am »
merci mult...oricum se simte cu tablita aia aplicata altfel se infige si pelaca din loc..plus ca mie cand era la relantiu imi tremura volanul..acuma nu mai am nicio treaba... :D super faina treaba
corsa B , 1995  motor - x12sz , 1.2  ,45 Cp , 3 usi

Offline swing

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 169
  • boom shaka kala son of a gun
Re: obturare/anulare EGR
« Reply #20 on: September 23, 2010, 10:36:50 am »
modelul meu are egr?


daca ai motorasul de 1.0 atunci ai egr. e numai unul singur x10xe. localizarea e valabila si pt x12xe si x14xe.onfotografie e luata de la tine  ;)
x12sz - they laugh at me 'cause i'm different, i laugh at them 'cause they're all the same

Offline swing

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 169
  • boom shaka kala son of a gun
Re: obturare/anulare EGR
« Reply #21 on: September 23, 2010, 10:45:34 am »
merci mult...oricum se simte cu tablita aia aplicata altfel se infige si pelaca din loc..plus ca mie cand era la relantiu imi tremura volanul..acuma nu mai am nicio treaba... :D super faina treaba

   iti doresc multi km !. egr-ul mai devreme sau mai tarziu va face probleme. necesita curatare des, si cred ca multi vor renunta la ea. nu mai vorbim de putere, este? ;)
x12sz - they laugh at me 'cause i'm different, i laugh at them 'cause they're all the same

Offline alxemanuel

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 234
Re: obturare/anulare EGR
« Reply #22 on: September 23, 2010, 12:00:02 pm »
da, x10xe este modelul meu.
O sa arunc si eu o privire zilele astea asupra lui, poate necesita si la mine o curatare
Opel Corsa B

Offline darco

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1462
Re: obturare/anulare EGR
« Reply #23 on: September 23, 2010, 04:16:26 pm »
merci mult...oricum se simte cu tablita aia aplicata altfel se infige si pelaca din loc..plus ca mie cand era la relantiu imi tremura volanul..acuma nu mai am nicio treaba... :D super faina treaba

   iti doresc multi km !. egr-ul mai devreme sau mai tarziu va face probleme. necesita curatare des, si cred ca multi vor renunta la ea. nu mai vorbim de putere, este? ;)
scrieti numai prostii legate de EGR ul acela,neamtul nu de prost a pus regulatorul de presiune acolo sau EGR cum crezi tu ca este,nu necesita nici o curatare ca nu este Dacie sa cureti  jigloarul,...pur si simplu se inlocuieste,chestia care ai inventat cu saiba sau tablita este o prostie,practic masina primeste mai multa benzina decat aer si normal ca simti ca merge mai bine.
Corsa 1.3 cdti
Corsa B 1.2-1997-5 usi.
Ex.Corsa A 1.2,5xCorsa B -1.0,1.2,1.4,1xCorsa C-1.0,Astra GT

Offline swing

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 169
  • boom shaka kala son of a gun
Re: obturare/anulare EGR
« Reply #24 on: September 23, 2010, 10:01:05 pm »
merci mult...oricum se simte cu tablita aia aplicata altfel se infige si pelaca din loc..plus ca mie cand era la relantiu imi tremura volanul..acuma nu mai am nicio treaba... :D super faina treaba

   iti doresc multi km !. egr-ul mai devreme sau mai tarziu va face probleme. necesita curatare des, si cred ca multi vor renunta la ea. nu mai vorbim de putere, este? ;)
scrieti numai prostii legate de EGR ul acela,neamtul nu de prost a pus regulatorul de presiune acolo sau EGR cum crezi tu ca este,nu necesita nici o curatare ca nu este Dacie sa cureti  jigloarul,...pur si simplu se inlocuieste,chestia care ai inventat cu saiba sau tablita este o prostie,practic masina primeste mai multa benzina decat aer si normal ca simti ca merge mai bine.

mai darco, da serios, mai sus, daca citesti, am pus posturi care DOVEDESC ca e egr, si am explicat ce face. numai tu esti gigi-contra. dovedeste-mi ca ma insel CU ARGUMENTE. pot infirma cam tot ce ai zis tu pana acum CU DOVEZI. de altfel, ce te califica sa-ti expui parerea fara argumente nu inteleg. nu vreau sa te superi  sau altceva, dar eu cred ca te inseli. sunt deschis unui debate CU ARGUMENTE, care de altfel le-am enumerat in posturile anterior prezentate.inca alte chestii legate de postul tau de acum sunt:
   1. am pus o foto in care iti arata unde e regulatorul de presiune si unde e egr. daca ambele se gasesc in schita, in locuri diferite, LOGIC ca egr exista, si e diferit de regulator.
   2. piesele nu trebuiesc neaparat inlocuite, se pot si repara.
   3. masina nu primeste mai multa benzina cand anulezi EGR, primeste mai mult aer curat !!!
   4. ma repet: alimentarea cu combustibil nu are legatura cu evacuarea gazelor. regulatorul de presiune se afla pe traseul de benzina, egr se afla pe traseul de evacuare a gazelor.din definitia lor SE DEDUCE asta.
   5. NU EU am inventat saiba oarba, nici macar un roman. solutia este prezentata pe majoritatea siturilor care desciu EGR, inclusiv WIKIPEDIA, inclusiv forum-uri corsa, deci zic eu, situri serioase.

   imi pare rau sa constat ca internet-ul poate fi o sursa de DEZinformare. nu are rost sa facem polemica, decat daca e constructiva si prezentam argumente. sunt deschis oricei discutii. inainte de asta, citeste bine posturile mele bine argumentate. e literatura de specialitate.
   
x12sz - they laugh at me 'cause i'm different, i laugh at them 'cause they're all the same

Offline bv69tzk

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 556
Re: obturare/anulare EGR
« Reply #25 on: September 23, 2010, 11:31:37 pm »
am pus tablita aia si trage mult mai bine :) nu afecteaza nici consumul doar ca este o problema..daca mergi mai sport cu ea si turezi motorul se apronde in bord fulgerul, sau daca mergi la drum lung dupa vre-o 50 km se aprinde becul in bord si nu prea este in regula zic eo... dar chiar daca se aprinde masina functioneaza la fel... eo o sa renunt la tablita aia cred ca nu mi se pare in regula sa se aprinda becul... :-s
corsa B , 1995  motor - x12sz , 1.2  ,45 Cp , 3 usi

Offline swing

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 169
  • boom shaka kala son of a gun
Re: obturare/anulare EGR
« Reply #26 on: September 23, 2010, 11:38:20 pm »
am pus tablita aia si trage mult mai bine :) nu afecteaza nici consumul doar ca este o problema..daca mergi mai sport cu ea si turezi motorul se apronde in bord fulgerul, sau daca mergi la drum lung dupa vre-o 50 km se aprinde becul in bord si nu prea este in regula zic eo... dar chiar daca se aprinde masina functioneaza la fel... eo o sa renunt la tablita aia cred ca nu mi se pare in regula sa se aprinda becul... :-s

e absolut si perfect normal sa se aprinda becul. calculatorul nu mai gaseste egr-ul. trebuie pusa pe tester si scoasa eroarea din soft. doar asa poti scapa de fulger. nu vreau sa influentez decizia ta, dar e prefect normal. asta nu va afecta motorul cu nimic.
x12sz - they laugh at me 'cause i'm different, i laugh at them 'cause they're all the same

Offline bv69tzk

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 556
Re: obturare/anulare EGR
« Reply #27 on: September 24, 2010, 12:00:37 am »
deci nu am treaba nu ? ca duminica vreau sa plec la tara:))Sa nu raman pe drum nu de alta:)) .... faza e ca doar atunci se parinde cand ii dau forja...1-a pana la 35-40 , 2-a pana la 70-75,3-a pana pe la 90 si atat ca nu am mai mult unde in oras :)) ... si daca merg normal dupa vre-o 50 km se aprinde:-? ,,,si deaia am zis sa vad si parerile voastre:) sa nu bubuie naibii ceva in motor:-??
corsa B , 1995  motor - x12sz , 1.2  ,45 Cp , 3 usi

Offline swing

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 169
  • boom shaka kala son of a gun
Re: obturare/anulare EGR
« Reply #28 on: September 24, 2010, 09:15:36 am »
deci nu am treaba nu ? ca duminica vreau sa plec la tara:))Sa nu raman pe drum nu de alta:)) .... faza e ca doar atunci se parinde cand ii dau forja...1-a pana la 35-40 , 2-a pana la 70-75,3-a pana pe la 90 si atat ca nu am mai mult unde in oras :)) ... si daca merg normal dupa vre-o 50 km se aprinde:-? ,,,si deaia am zis sa vad si parerile voastre:) sa nu bubuie naibii ceva in motor:-??

exact asa se intampla si la mine. nu se aprinde decat dupa un timp. pana acum nu mi-a bubuit nimic :)). cum naiba sa-ti bubuie ceva ? :)) bafta
x12sz - they laugh at me 'cause i'm different, i laugh at them 'cause they're all the same

Offline air862002

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 285
Re: obturare/anulare EGR
« Reply #29 on: September 25, 2010, 12:59:41 am »
stai linistit ca nu vei avea probleme. Acum un an si jumatate, poate si mai bine mi s-a aprins becul in bord, am dus-o la tester convins sa rezolv problema, debitmetru si egr. Am schimbat debitmetrul si dupa 6 luni aprox. a inceput sa se aprinda becul, prima oara mai timid, dupa 100 la ora, luam piciorul de pe acceleratie si disparea, apoi se aprindea dupa cativa km iara, porneam masina si o turam in 3000-4000 de ture aproape 1 minut sa scap de bec, care eventual se stingea. In momentul in care se aprindea becul se simtea ca numai trage corespunzator. A mai trecut ceva timp si becul s-a aprins si aprins a ramas. A trecut 1 an si ceva si tot cu becul aprins merg si nu am avut nici o problema, Intrebare intrebatoare eu de cand am citit postul tau m-a taiat ideea sa scot mufa din egr, zis si facut, parca merge ceva mai bine. Ma gandesc foarte serios sa fac una sa vad diferenta, ma enerveaza ideea de completarea cu antigel, cand umblii la egr.

Corsa B Viva, An 2000, 3 usi, motor X10XE, Dark blue