HomeHelpSearchLoginRegister

Welcome, Guest. Please login or register.
July 24, 2014, 05:45:13 pm

Login with username, password and session length
Search

News
Ai vazut o Corsa pe strada si vrei sa-i cunosti proprietarul? Lasa-i un fluturas ClubCorsa. Gasesti aici modelul.

Stats
130128 Posts in 5664 Topics by 5329 Members
Latest Member: disturboerettileGafe
+  Club Corsa
|-+  CORSA
| |-+  Corsa A+B (Moderators: sabin, grinpiss, dj-91-unu)
| | |-+  Montare inchidere centralizata
0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 Go Down Print
Topic: Montare inchidere centralizata  (Read 12539 times)
onsy
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 80



« Reply #45 on: May 21, 2011, 11:23:51 am »

nu era mai usor sa te legi pe blocul de semnalizare din dreapta volanului? ma gandesc ca modulul de inchidere l-ai montat in stg jos sub sigurante....asa ca doar duceai niste fire pana la volan si te legai pe bloc...bag seama ca te-ai "plimbat" cu firele pana in spate.diode ai pus pe firele alea? ca altfel, cand dai semnalizare sau avarii bagi 12v aiurea in modul si risti sa cumperi altul.dioda conduce intr-un sens si nu in celelalt.le pui in asa fel incat sa ai semnal de la modul dar sa nu trimita semnal de la semnalizare catre modul.diode cumperi si tu de la magazin de electronice dar sa suporte curentul si intensitatea de pe masina(12 v cu max 55 ah).daca erai din tm ti le dadeam eu moca.
nu e nevoie sa pun diode,modulul are in el relee(l-am desfacut cand l-am cumparat),am vrut sa ma leg de la panou de acolo dar nu il pot scoate k sa lucrez ptr k sunt multe fire in spate si nu iese,am incercat sa il scot cand am tras firele din usi,asa mai simplu am tras din spate am desfacut plasticul la prag,am bagat firele si am legat la modul,mersi ptr.informatii,ce bn era daca erau si la mn mai multi corsari cum e la tm de ex.,cu corse sunt numai mosi si babe :Dpe aici
Logged

CORSA B,1.2 X12SZ
mafitzu
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 329



« Reply #46 on: May 28, 2011, 03:21:02 pm »

am avut o problema cu actuatorul principal (ramanea blocat) , am desfacut si aranjat altfel tija din portiera la sofer si acum e ok ....

cu ocazia asta mi-am pus si buton in masina pentru inchis deschis ....
Logged

Corsa B 1994 1.5 TD
bandreif
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 33



« Reply #47 on: May 29, 2011, 12:45:51 am »

@mafitzu - same here! Am repozitionat tija, astfel incat limita de cursa inferioara a tijei de la incuietoare sa nu corespunda cu limita de cursa inferioara a actuatorului.
Logged

corsa b c14nz
onutm
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 15



« Reply #48 on: July 03, 2011, 11:35:06 pm »

acum urmeaza sa iau folie de aluminiu cu bitum sa pun pe usi,in portbagaj,si pe laterale si daca o sa am destule finante o sa scot mocheta si o sa pun si pe podea
Nu imi pot da seama pe unde ai trecut firele din portiera ? prin tubul de cauciuc ?
La mine este conector pe portiera apoi tubul de cauciuc... si m-am blocat la partea cu firele , am facut si un scurt cred ca mi se aprinde acum tot timpul becul de la centura - cred ca e un airbag de vina....
Logged

Opel Corsa B 1.0 12v Ecotec 40kw/1999
mafitzu
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 329



« Reply #49 on: July 04, 2011, 12:21:15 am »

pai tragi prin cauciucu dintre masina si portiera Smiley
Logged

Corsa B 1994 1.5 TD
bv69tzk
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 625



« Reply #50 on: July 09, 2011, 07:32:21 am »

eu la portbagaj am rezolvat mai demult cu un actuator montat in portbagaj, si un buton in bord, apas butonu si se deschide portbagaju (investitie 15 lei) satisfactie maxima Cheesy

dezvolta....
auzi? dar la noi la broasca aia de la haion..are clema dinaia dubla:| sti ca deschizi nmsi cu chei\a si mai tine un carlig dinala....de3ci si cand pun motoras atunci la fel mi-ar face..mi-ar deschide prima ..dar a 2-a..\se paote modifica sa scot un carlig dinala si atunci cand pun actuatorul sa traga doar de unu din ele ?
Logged

corsa B , 1995  motor - x12sz , 1.2  ,45 Cp , 3 usi
mafitzu
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 329



« Reply #51 on: July 09, 2011, 07:25:04 pm »

da, nu am rezolvat problema inca.... am vazut la cielo-nexia, ca au unul din clicketuri taiate
Logged

Corsa B 1994 1.5 TD
bandreif
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 33



« Reply #52 on: August 27, 2011, 08:43:13 am »

De ceva timp ma tot macina si pe mine treaba cu portbagajul (adica sa il tot incui/descui cu cheia). Am tot cautat pe forumuri si de la noi si de afara si nu prea ma multumea ce am gasit asa ca m-am pus pe treaba sa vad cum sa rezolv.
Ce am facut?
1. pe usa din spatele soferului am pus un microswitch, care detecteaza daca usa e incuiata sau descuiata (se poate folosi si un actuator cu 5 fire la care se identifica cele 2 fire de la microswitch), astfel incat, daca usa e descuiata, pe un fir tras pana la actuatorul de la portbagaj am un minus.
2. am pozitionat actuatorul astfel incat sa functioneze corect
3. in locasul ce il aveam pe butucul de la portbagaj am mai montat un microswitch (cel care apare in poze, pt a functiona corect am modificat putin lamela care il actioneaza).
4. cred ca ati observat ca chiar daca portbagajul e incuiat, butucul are o cursa de 3-4 mm. ei bine, cursa aceasta e suficienta pt a actiona microswichul. deci potbagajul e tot timpul incuiat din cheie, insa daca usile sunt descuiate, atunci prin al doileaa microswitch pe care il actionez la apasarea butucului se alimenteaza actuatorul si pot deschide portbagajul. daca nu e indeplinita conditia (usile sunt incuiate) atunci nici portbagajul nu poate fi deschis.
5. initial voiam sa folosesc si un releu ca sa protejez microswitchurile, insa am observat ca rezista la 5A si oricum timpul de functionare este de maxim 1 secunda. bineintes ca nu am renuntat insa la siguranta fuzibila.

PS: asta mi se pare cea mai eleganta rezolvare, intrucat daca as fi montat un buton in interior, mai trebuia sa montez un arc sau ceva care sa imi arunce haionul, astfel incat sa nu ramana "agatat" in a doua treapta, iar varianta cu circuitul de temporizare (sa alimentez actuatorul 5-6 sescunde pana ajung la haion) nu ma incanta.
PS2: microswitchul de la butuc inchide circuitul atunci cand lamela nu e apasata.
PS3: avantaje: am scapat de fire trase prin bord si gauri pt buton, pot in continuare sa folosesc si inchiderea/deschiderea din cheie
dezavantaje: ...inca nu am gasit  Grin


...fiind plin de entuziasm, prea multe poze nu am facut
Logged

corsa b c14nz
onsy
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 80



« Reply #53 on: August 27, 2011, 10:56:02 am »

buna ideea ta,eu am vrut haion clean am anulat butonul de la portbagaj iar unde era butonul si stergatorul am sudat o tabla,am dat chit si vopsea,dupa am pus direct actuator si buton in masina..am si pe cheie,dar mai usor imi vine sa il deschid din masina..
Logged

CORSA B,1.2 X12SZ
mafitzu
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 329



« Reply #54 on: August 30, 2011, 04:12:50 pm »

Buna ziua toata lumea.

Mi-am luat un modul de inchidere din telecomanda.

Vreau sa il leg la inchiderea mea centralizata, dar nu stiu sigur cum (prea multe fire).

Am legat alimentarea, am legat deschiderea la portbagaj, dar nu reusesc sa leg semnalizarile, si in principal inchiderea - deschiderea....

Am atasat o imagine cu schema de legat in diferite cazuri .... la mine inchiderea e una after market, de la pilot cred.... un actuator principal si 3 secundare, modulul lor are 2 fire, unul maro si unu alb, care in momentul cand fac contact intre ele imi inchide apoi deschide .......

Am incercat sa ma leg la ele cu 2 fire de la modulul cu telecomanda, dar nu reusesc prea bine.....
Am legat portocaliu si alb cred ... merge inchis deschis, dar ciudat tare.... adica, apas pe inchis, apoi apas pe deschis si daca vreau sa de deschida de fapt trebuie sa apas din nou pe inchis ....

Please... HELP!!!
Logged

Corsa B 1994 1.5 TD
danpet
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 271


« Reply #55 on: August 30, 2011, 05:00:57 pm »

Cu semnalizarile e simplu: trebuie sa pui 2 diode in serie cu cele 2 sigurante de 15A,spre becurile de semnalizare,astfel incat plusul sa treaca de la firul BROWN prin fiecare dioda spre fiecare din becuri (stanga si dreapta).Diodele trebuie sa fie de minim 6A (amperi) la orice tensiune (nu conteaza cat de mare).Daca le legi gresit (invers),nu se arde nimic,doar ca nu functioneaza.

Cu partea de inchidere,in schimb treaba e mai complicata.Daca legi gresit,ai toate sansele sa arzi ceva (daca nu ai si facut-o deja).
Prospectul e foarte neclar (nu ne lamureste).Cele 6 fire (orange,white,...etc) sunt pentru inchidere.Ele sunt legate la contactele a 2 relee unul inchide,celalalt deschide (cate 3 fire la un releu),dar nu stim care cum.Ar trebui sa desfaci modulul si sa vezi pe cablaj la ce contact vine fiecare fir.Sa faci o schema.Daca nu stii cum,fa o poza clara si facem noi schema...E posibil sa fie legate la fel ca la unele alarme auto,dar nu garantez...Un electronist,ar putea face schema,doar masurand cu ohm-metrul pe fire...

Apoi,ar trebui sa stii si schema sistemului montat deja pe masina.Probabil ca exista acolo,deja,un alt modul electronic de comanda pentru inchiderea centralizata.
Te-ai putea la el,dar trebuie stiut cum.
Logged

Corsa B,motor C14NZ 60CP,4/5 usi '94
mafitzu
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 329



« Reply #56 on: August 30, 2011, 06:46:07 pm »

ms danpet...... eu cred ca trebuie sa utilizez cumva schema de jos, ultima .... dar nu inteleg anumite legaturi desenate acolo Sad ....
(si nu cred ca l-am ars inca pt ca, in momentul cand apas deschis sau inchis, se aude un tzac pt inchis si doua tzac-uri pt deschis, si portbagaju functioneaza sa il deschid, tin apasat 3 secunde pe buton si mi-l deschide)
Logged

Corsa B 1994 1.5 TD
danpet
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 271


« Reply #57 on: August 30, 2011, 10:56:06 pm »

Acele "un tzac pt inchis si doua tzac-uri pt deschis" sunt de la un al 3-lea releu,care e pentru semnalizari.
"eu cred ca trebuie sa utilizez cumva schema de jos, ultima"...  te referi la schema nr 5 sau la schema completa (cu semnalizari,alimentari,etc.)?
Scuze,am gresit cand am zis de sigurantele pt semnalizari de 15A,de fapt sunt cele de 7,5A (care merg la becuri). Schema data de ei e total aiurea.Daca se leaga asa semnalizarile,atunci,in orice directie ai semnaliza,se vor aprinde toate cele 4 becuri,ca la avarie.Cred ca in locul sigurantelor,au vrut sa puna diodele (si au gresit).Asa,s-ar putea lega eventual luminile de pozitie.
In ultima fraza,am vrut sa spun ca "te-ai putea lega la el ,dar trebuie stiut cum"...ma refer la modulul de inchidere existent deja pe masina.
Logged

Corsa B,motor C14NZ 60CP,4/5 usi '94
bv69tzk
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 625



« Reply #58 on: September 01, 2011, 11:15:43 pm »

vreau si eu poze cu montajul de la haion pt inchidere Sad cine a fauct asta .. ca vreau sa scot butonul..am achizitionat o inchidere pilot , si vreau intai sa imi fac haionul clean sa scot butonul..si nu stiu cum sa fac ca sa mi se deschida din buton ...fara a mai apasa pe buon:(
Logged

corsa B , 1995  motor - x12sz , 1.2  ,45 Cp , 3 usi
mafitzu
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 329



« Reply #59 on: September 11, 2011, 04:19:32 pm »

am reusit sa o leg.... totusi nu stiu sa leg semnalizarile ..... am incercat cum ati zis dar nimic :-< .... am facut o lampa de control sa vad daca trimite vreoun impuls electric pe cablurile maro cand inchid sau deschid dar nimic ...
vreo idee ?
Logged

Corsa B 1994 1.5 TD
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 Go Up Print 
« previous next »
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC