Author Topic: Zaragoza de Aragon  (Read 70190 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


Offline Mqwerty

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2298
  • Zaragoza de Aragon
Re: Zaragoza de Aragon
« Reply #421 on: November 07, 2017, 11:45:21 pm »
Dupa ce schimbasem caseta de directie, scapasem de acel "poc" la viraj dreapta (si mai putin stanga). Intre timp a reaparut, si in ultima vreme incepuse sa faca mai des. Desi am facut iar o verificare de jocuri si zgomote, nu s-a gasit nimic suspect. Niciun joc, nicaieri.
Sambata am inlocuit suportul-tampon antibalans de la motor. Dupa asta n-a mai aparut acel zgomot la viraj. Tamponul nou, fiind mai rigid, tine mai bine motorul sa nu se balanseze. Din cauza asta nu stiam daca tamponul vechi a fost de vina, putea sa fie si unul din cele de sus. Dar care, stanga sau dreapta?! Asa ca azi le-am inlocuit si p-astea, ca sa stiu o treaba.
Pentru asta imi trebuia si un crocodil (cric) si am luat unul mai fioros, din "rasa" Yato.  ;D
Din banii de manopera pe care i-as fi dat la un service, macar m-am ales cu ceva.
Pentru a inlocui tamponul de pe dreapta e simplu, scoti doar carcasa cu filtrul de aer. Pe stanga e mai complicat, a trebuit sa scot si panoul de sigurante, nu doar bateria si tava ei. In poza 4 se vede ce "jungla" e p-acolo.

Offline norisor

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 811
  • 116.000km din 01.11.2008.
Re: Zaragoza de Aragon
« Reply #422 on: November 09, 2017, 03:23:32 pm »
Foarte buna ideea.
Ma bate si pe mine gandul sa-i schimb pe toti 3, asa poate va fi o ameliorare semnificativa referitoare la intrarea schimbatorului de viteza in treapta I. Poti sa-mi spui cat te-au costat toti 3 ? 

Multumesc, Dan.
Corsa D 1,2 80CP-Cosmo; culoare metro; clima; pachet drumuri grele; pachet iarna; airbag-uri 5*; computer bord-GID; pilot automat; jenti de 16 aliaj(vara) si tabla 14(iarna); proiectoare ceata; CD 30 MP3 etc.
Thule Motion 200+Thule Wingbars, folie Lumar(65%)pe spate, duze parbriz Insignia.

Offline Mqwerty

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2298
  • Zaragoza de Aragon
Re: Zaragoza de Aragon
« Reply #423 on: November 09, 2017, 06:48:46 pm »
Aproape 500 lei.
Pe cele de sus le-am luat de aici. Cel mai ieftin de pe internet (din cate firme am vazut)!
Astea sunt:
- pe stanga - 206 lei
- pe dreapta - 206 lei
Il comandasem si pe cel antibalans tot de acolo. Voiam unul Swag dar nu l-au avut, asa ca am luat de la un magazin de piese unul Meyle, la recomandarea vanzatorului (cu care ma cunosteam), spunand ca Swag e facut de Febi Bilstein si ca astia nu stau foarte bine la capitolul cauciuc sau piese cu cauciuc. Meyle a costat 80 lei.

Eu as zice sa-l schimbi mai intai pe cel antibalans, care e si cel mai ieftin si usor de inlocuit, si apoi mai vezi. Poate e suficient doar asta.

Offline Mqwerty

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2298
  • Zaragoza de Aragon
Re: Zaragoza de Aragon
« Reply #424 on: November 12, 2017, 02:39:59 pm »
Daca tot am scapat usor cu problema de aici, mi-am comandat bujii NGK cu electrod de iridium.
Mai comandasem odata, cand am avut problema cu pornirea la cald, dar atunci nu au sosit si am luat banii inapoi.
Ieri le-am montat si parca-parca masinuta e mai sprintena si porneste mai usor. Mai ramane sa vad si consumul, daca mai scade cum se lauda ei.

Offline Mqwerty

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2298
  • Zaragoza de Aragon
Re: Zaragoza de Aragon
« Reply #425 on: November 14, 2017, 01:41:13 pm »
Azi am facut schimbul anual de ulei si filtru. Tot Eneos Premium Hyper 5W40 si tot GM, care de fapt e Hengst.
Am schimbat si capetele de bara pentru ca pe masina erau cele originale, neschimbate niciodata. Mai mergeau, dupa cum le-am vazut.
Apoi s-a reglat si directia. A iesit bine.

Offline Mqwerty

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2298
  • Zaragoza de Aragon
Re: Zaragoza de Aragon
« Reply #426 on: November 17, 2017, 06:02:14 pm »
Dupa cum se anunta vremea, azi m-am hotarat si i-am pus noile roti de iarna. Imi place cum ruleaza.
Ca fapt divers, o roata din cele vechi (jante de otel GM si anvelope Matador de iarna) cantarea 15 kg si ceva spre 16 kg. Una din astea are aproape 14,8 kg.