Author Topic: Zaragoza de Aragon  (Read 71813 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


Offline Mqwerty

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2311
  • Zaragoza de Aragon
    • Zaragoza de Aragon
Re: Zaragoza de Aragon
« Reply #421 on: November 07, 2017, 11:45:21 pm »
Dupa ce schimbasem caseta de directie, scapasem de acel "poc" la viraj dreapta (si mai putin stanga). Intre timp a reaparut, si in ultima vreme incepuse sa faca mai des. Desi am facut iar o verificare de jocuri si zgomote, nu s-a gasit nimic suspect. Niciun joc, nicaieri.
Sambata am inlocuit suportul-tampon antibalans de la motor. Dupa asta n-a mai aparut acel zgomot la viraj. Tamponul nou, fiind mai rigid, tine mai bine motorul sa nu se balanseze. Din cauza asta nu stiam daca tamponul vechi a fost de vina, putea sa fie si unul din cele de sus. Dar care, stanga sau dreapta?! Asa ca azi le-am inlocuit si p-astea, ca sa stiu o treaba.
Pentru asta imi trebuia si un crocodil (cric) si am luat unul mai fioros, din "rasa" Yato.  ;D
Din banii de manopera pe care i-as fi dat la un service, macar m-am ales cu ceva.
Pentru a inlocui tamponul de pe dreapta e simplu, scoti doar carcasa cu filtrul de aer. Pe stanga e mai complicat, a trebuit sa scot si panoul de sigurante, nu doar bateria si tava ei. In poza 4 se vede ce "jungla" e p-acolo.

Offline norisor

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 813
  • 117.000km din 01.11.2008.
Re: Zaragoza de Aragon
« Reply #422 on: November 09, 2017, 03:23:32 pm »
Foarte buna ideea.
Ma bate si pe mine gandul sa-i schimb pe toti 3, asa poate va fi o ameliorare semnificativa referitoare la intrarea schimbatorului de viteza in treapta I. Poti sa-mi spui cat te-au costat toti 3 ? 

Multumesc, Dan.
Corsa D 1,2 80CP-Cosmo; culoare metro; clima; pachet drumuri grele; pachet iarna; airbag-uri 5*; computer bord-GID; pilot automat; jenti de 16 aliaj(vara) si tabla 14(iarna); proiectoare ceata; CD 30 MP3 etc.
Thule Motion 200+Thule Wingbars, folie Lumar(65%)pe spate, duze parbriz Insignia.

Offline Mqwerty

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2311
  • Zaragoza de Aragon
    • Zaragoza de Aragon
Re: Zaragoza de Aragon
« Reply #423 on: November 09, 2017, 06:48:46 pm »
Aproape 500 lei.
Pe cele de sus le-am luat de aici. Cel mai ieftin de pe internet (din cate firme am vazut)!
Astea sunt:
- pe stanga - 206 lei
- pe dreapta - 206 lei
Il comandasem si pe cel antibalans tot de acolo. Voiam unul Swag dar nu l-au avut, asa ca am luat de la un magazin de piese unul Meyle, la recomandarea vanzatorului (cu care ma cunosteam), spunand ca Swag e facut de Febi Bilstein si ca astia nu stau foarte bine la capitolul cauciuc sau piese cu cauciuc. Meyle a costat 80 lei.

Eu as zice sa-l schimbi mai intai pe cel antibalans, care e si cel mai ieftin si usor de inlocuit, si apoi mai vezi. Poate e suficient doar asta.

Offline Mqwerty

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2311
  • Zaragoza de Aragon
    • Zaragoza de Aragon
Re: Zaragoza de Aragon
« Reply #424 on: November 12, 2017, 02:39:59 pm »
Daca tot am scapat usor cu problema de aici, mi-am comandat bujii NGK cu electrod de iridium.
Mai comandasem odata, cand am avut problema cu pornirea la cald, dar atunci nu au sosit si am luat banii inapoi.
Ieri le-am montat si parca-parca masinuta e mai sprintena si porneste mai usor. Mai ramane sa vad si consumul, daca mai scade cum se lauda ei.

Offline Mqwerty

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2311
  • Zaragoza de Aragon
    • Zaragoza de Aragon
Re: Zaragoza de Aragon
« Reply #425 on: November 14, 2017, 01:41:13 pm »
Azi am facut schimbul anual de ulei si filtru. Tot Eneos Premium Hyper 5W40 si tot GM, care de fapt e Hengst.
Am schimbat si capetele de bara pentru ca pe masina erau cele originale, neschimbate niciodata. Mai mergeau, dupa cum le-am vazut.
Apoi s-a reglat si directia. A iesit bine.

Offline Mqwerty

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2311
  • Zaragoza de Aragon
    • Zaragoza de Aragon
Re: Zaragoza de Aragon
« Reply #426 on: November 17, 2017, 06:02:14 pm »
Dupa cum se anunta vremea, azi m-am hotarat si i-am pus noile roti de iarna. Imi place cum ruleaza.
Ca fapt divers, o roata din cele vechi (jante de otel GM si anvelope Matador de iarna) cantarea 15 kg si ceva spre 16 kg. Una din astea are aproape 14,8 kg.

Offline Mqwerty

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2311
  • Zaragoza de Aragon
    • Zaragoza de Aragon
Re: Zaragoza de Aragon
« Reply #427 on: November 25, 2017, 03:17:37 pm »
Daca de grija rotilor de iarna am scapat, am zis sa ma ocup si de siguranta, mai ales ca in Decembrie trebuie sa-i fac ITP-ul.
Alaltaieri am schimbat discurile si placutele. Tot ATE, cu singura deosebire ca, de data asta, discurile sunt Made in Germany, nu Cehia.
Placutele erau aproape uzate, discurile mai putin. Cand le-am dat jos si le-am vazut, mi-am dat seama ca mai mergeau.
Ieri am schimbat si tamburii si sabotii. Gasisem ATE la un pret convenabil dar, cand sa comand, mi-au zis ca nu sunt pe stoc. Asa ca am luat TRW.
P-astia i-am schimbat pentru ca acum cateva zile am lasat frana de mana si, cand sa plec, a facut poc. Se lipisera sabotii de tambur. Problema a fost ca harjaia tare la franare si mai slab in mers. Stiind ca de vreo 3 ani n-am mai umblat p-acolo, sa verific starea lor, si tinand minte ca atunci erau putin uzati, am zis ca ar fi timpul de altii noi. Intradevar, sabotii erau cam uzati dat tamburii mai mergeau.
Dar, daca tot am luat, am zis sa-i pun p-astia noi.
Mai intai i-am vopsit, alaltaieri, inainte sa ma ocup de franele pe fata, si ca sa aiba timp sa se usuce vopseaua.

Offline ionut96

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 265
  • DB 67 MNI
    • Facebook
Re: Zaragoza de Aragon
« Reply #428 on: November 27, 2017, 01:08:46 am »
Asa de uzate erau discurile incat a necesitat schimbarea lor? Mie nu mi se par...
Corsa D, 1.3 CDTI, 2008, silver lightning, inchidere centralizata, oglinzi incalzite,  jante pentru cauciucuri de vara/iarna. 2x Magnat Car Fit Style 213 50 W. To be continued...

https://www.facebook.com/nanciu.ionut

Offline Mqwerty

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2311
  • Zaragoza de Aragon
    • Zaragoza de Aragon
Re: Zaragoza de Aragon
« Reply #429 on: November 27, 2017, 05:48:59 pm »
Nu sunt asa de uzate pe cat mi se pareau cand ma uitam la ele printre spitele jantelor. Acum asta e, daca tot comandasem altele am zis sa le si pun, ca sa scap de grija cel putin 4 ani de acum incolo. Tot ma apucasem de treaba.
O sa le curat putin (nu le rectific) si o sa le pun la vanzare, ieftin. Sunt totusi ATE si sunt uzate egal si uniform. Daca nu se vor vinde nu o sa-mi para rau, o sa le am de rezerva dupa ce le voi uza mai mult p-astea noi.